|
|
کدخبر: ۳۸۳۰

سیامک مره‌صدق و سیداحمدرضا دستغیب نمایندگان کلیمیان و شیراز در مجلس احتمالاً رئیس‌جمهور را در سفر به آمریکا همراهی می‌کنند.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، سیامک‌مره صدق نماینده کلیمیان و سیداحمدرضا دستغیب نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی احتمالاً حسن روحانی رئیس‌جمهور را در سفر نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد همراهی می‌کنند.

رئیس‌جمهور دوشنبه اول مهرماه بعد از حضور در آیین بازگشایی مدارس، به منظور شرکت در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، عازم آمریکا می‌شود.

*دستغیب: هنوز اطلاع موثقی از سفرم به نیویورک ندارم

دستغیب درباره این موضوع گفت: بنده هنوز اطلاع موثقی از سفرم به نیویورک برای همراهی رئیس‌جمهور ندارم و بهتر است در این زمینه از هیئت رئیسه سؤال شود.

*مره‌صدق: در چارچوب منافع نظام به نیویورک می‌روم

سیامک مره‌صدق نیز ضمن تأیید دعوت از وی برای همراهی رئیس‌جمهور، گفت: اولین بار نیست که به نیویورک سفر می‌کنم، بنده و چند نماینده اقلیت‌های دینی دیگر سال ۸۸ نیز همراه احمدی‌نژاد به نیویورک رفتیم.

وی افزود: از بنده برای حضور در تیم همراه رئیس‌جمهور برای سفر به آمریکا دعوت شده است اما هنوز حضورم در این سفر قطعی نیست و مراحل اداری آن در حال انجام است که اگر به نتیجه برسد در چارچوب منافع نظام و بر اساس تصمیم‌گیری هیئت رئیسه مجلس و ریاست جمهوری در این سفر حضور خواهم داشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار