|
|
کدخبر: ۴۹۳۴۱

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: رئیس جمهور فردا برای دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس می‌آید.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان که فردا برگزار می‌شود، گفت: براساس قاعده و آن چیزی که تاکنون بوده که رئیس جمهور برای دفاع از وزرا در مجلس حضور می‌یافت، بنابراین فردا نیز آقای روحانی جهت دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس می‌آید.

وی درباره پخش زنده جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش از شبکه‌های سیما، افزود: مجلس برای پخش زنده جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان آمادگی کامل دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس در همین زمینه تصریح کرد: تا این لحظه هیچ درخواستی برای پخش زنده جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از سوی رسانه ملی و دولت مطرح نشده است.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا در ادامه ضمن مثبت ارزیابی کردن فضای مجلس برایرأی اعتمادبه وزیر پیشنهادی ورزش، تأکید کرد: در حال حاضر فضای مجلس و نمایندگان برای رأی اعتماد به آقای گودرزی به عنوان چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان مناسب است، زیرا وی دارای سوابق علمی، پژوهشی و مدیریتی مطلوبی در این عرصه بوده و می‌تواند نظر نمایندگان را جلب کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمود گودرزی که در حال حاضر مسئولیت ریاست دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران را بر عهده دارد، در روز یک‌شنبه، ۱۹ آبان و پس از عدم رأی اعتماد مجلس به نصرالله سجادی به عنوان چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان پس از مسعود سلطانی‌فر، رضا صالحی‌‌امیری و نصرالله سجادی به مجلس معرفی شده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار