|
|
کدخبر: ۵۶۹۲۸

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حکومت جمهوری اسلامی ایران تحت هدایت مقام معظم رهبری مقاومت کرد و امروز نتیجه بزرگی حاصل شد.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز یکشنبه پارلمان، در جمع خبرنگاران در خصوص مذاکرات ژنو و توافقات صورت گرفته این مذاکرات اظهار داشت: طبق اطلاعاتی که تاکنون به ما رسیده مذاکرات مثبت ارزیابی می‌شود.

وی اضافه کرد: بزرگترین سدی که شکسته شد، این است که آنها در برابر حقغنی‌سازیایران سر تسلیم فرود آوردند.

توکلی همچنین خاطر نشان کرد: نکته مهم در این مسئله این است که شما این وضعیت را با وضعیت لیبی مقایسه کنید؛ در لیبی گفته شد که حاضرید بازرسی صورت گیرد که در جواب گفتند شما بکَنید، ببندید و برای ما بفرستید و به همین دلیل دیدیدم همه امکانات خود را جمع کرد و به آمریکا فرستاد حال شما این وضعیت را با وضعیت ملت ایران مقایسه کنید.

وی اضافه کرد: حکومت جمهوری اسلامی ایران تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری مقاومت کرد و امروز نتیجه بزرگی حاصل شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که وظیفه اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در قبال این توافقات چیست؟ و به نظر می‌رسد برخی هم اکنون زیر این توافقات می‌زنند؟ اظهار داشت: نه، به این نکته هم توجه کنید که برخی از موضع‌گیری‌ها مصرف داخلی دارد؛ آنها نیز گرفتاری‌هایی برای خودشان دارند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار