|
|
کدخبر: ۶۱۴۶

دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه:

دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با بیان اینکه رفع فیلتر «سی. ان. ان» مربوط به ۳ ماه پیش است گفت: اگر تحریف سخنان رئیس جمهور درباره هولوکاست، مصداق مجرمانه داشته باشد، بازهم با این شبکه برخورد می شود.

به گزارشامید، عبدالصمد خرم آبادی دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در گفت وگو با تسنیم درباره رفع فیلتر شبکه سی. ان. ان توسط این کارگروه اظهار داشت: این رفع فیلتر مربوط به حالا و سفر رئیس جمهور به کشور آمریکا نیست.

وی ادامه داد: این موضوع مربوط به مصوبه تاریخ ۱۹ تیرماه امسال بود که طی آن تصمیم گرفته شد دامنه اصلی این شبکه رفع فیلتر شود اما محتوای مجرمانه ای که در آن وجود داشت همچنان فیلتر خواهد بود.

دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با بیان اینکه این مصوبه در تاریخ ۵ مردادماه امسال اجرایی شده است، گفت: شناسایی تمام صفحاتی که مربوط به این مصوبه بودند مقداری طول کشید و اینکه اکنون موضوع رفع فیلتر مطرح شده به همین دلیل است.

خرم آبادی در پاسخ به این سوال که آیا تحریف سخنان رئیس جمهور در آمریکا درباره هولوکاست که در روزهای گذشته توسط شبکه سی. ان. ان صورت گرفته، ممکن است دوباره منجر به فیلتر شدن این شبکه شود، اظهار داشت: اگر این موضوع مجرمانه، مصداق نشر اکاذیب یا اقدامی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق نشر اکاذیب تشخیص داده شود، بازهم با آن برخورد می شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار