|
|
کدخبر: ۷۰۷۹۳

یدیعوت آحارانوت نوشت: کمک های مالی – نظامی سالیانه ای که دولت آمریکا به اسرائیل اعطا می کند به سالیانه ۳.۱ میلیارد دلار می رسد.

به گزارشامیدبه نقل از پایگاه خبری الوعی، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» اعلام کرد که مجلس سنا و نمایندگان آمریکا درباره بودجه دفاعی آمریکا در سال ۲۰۱۴ میلادی به توافق رسیدند که مبلغی بالغ بر ۵۵۲.۱ میلیارد دلار را شامل می شود.

این روزنامه همچنین نوشت: کنگره آمریکا با ارائه کمک مالی مازاد بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار به پدافند هوایی اسرائیل نیز موافقت کرده است. براساس آنچه یدیعوت آحارانوت منتشر کرده است، اعطای این مبلغ با موافقت گسترده جمهوری خواهان و دمکرات ها در دو مجلس نمایندگان و سنا مواجه شده است، تا تل آویو این مبلغ را صرف منظومه موشک های دفاعی خود تحت عنوان «عصای سحر آمیز» و همچنین موشک های «حیتس ۳» کند که انتظار می رود، هر دو منظومه طی سال اینده میلادی وارد ارتش اسرائیل شده و در کنار «گنبد آهنین» مورد بهره برداری و استفاده قرار گیرد.

این روزنامه صهیونیستی نوشت که این کمک مالی آمریکا به اسرائیل جزو کمک های مالی – نظامی سالیانه ای که دولت آمریکا به اسرائیل اعطا می کند و به سالیانه ۳.۱ میلیارد دلار می رسد، قرار نمی گیرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار