|
|
کدخبر: ۷۳۸

نماینده اتحادیه میهنی کردستان عراق از امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های اقتصادی و بازرگانی میان عراق و منطقه کردستان عراق با حضور معاون اجرایی رییس‌جمهور و وزیر عمران و آبادانی منطقه کردستان خبر داد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از ایسنا، ناظم دباغ، نماینده اتحادیه میهنی کردستان عراق از سفر کامران، وزیر عمران و آبادانی منطقه کردستان عراق در روز شنبه ۱۵ تیر ماه به تهران خبر داد.

وی با اشاره به این سفر گفت: بعد از سفر معاون اجرایی رییس‌جمهور به منطقه کردستان تفاهم‌نامه‌ای میان دو طرف تنظیم شد که امضای آن به دلیل برخی مسائل به تاخیر افتاد و وزیر عمران و آبادانی منطقه کردستان امروز عصر به منظور امضای این تفاهم‌نامه با حضور آقای سعیدلو به تهران می‌آید.

دباغ گفت: ‌این تفاهم‌نامه درباره توسعه همکاری‌های بازرگانی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری و تشویق و حمایت از بخش خصوصی است. همچنین این تفاهم‌نامه شامل برخی توصیه‌ها به نهادها و ادارات مرزی برای تسهیل کارها است.

وی این سفر را دو روزه اعلام کرد و افزود: امضای این تفاهم‌نامه علاوه بر آقای سعیدلو با حضور سعید جلیلی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و حسن کاظمی قمی، رییس ستاد مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و عراق انجام می‌شود.

نماینده اتحادیه میهنی کردستان عراق در تهران درباره وضعیت عمومی جلال طالبانی گفت: وضعیت عمومی آقای طالبانی هر روز بهتر شده و در حال حاضر وضعیت جسمانی ایشان تثبیت شده است و امیدواریم هرچه زودتر بهبود کامل یافته و به کشورش بازگردد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار