|
|
کدخبر: ۷۹۳۹۴

کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۲ میلادی در نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور کشورمان ضمن ابراز نگرانی از تعطیلی جشنواره افق‌نو، ابراز داشت: جشنواره‌هایی از جنس افق‌نو تقویت‌کننده حقیقت، عدالت، آزادی و صلح در سراسر جهان است.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، «مرلین میلر»، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده مستقل آمریکایی و همچنین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۲ میلادی به طرفداری از حزب جدید جبهه سوم، یکی از کسانی است که همواره به شدت نسبت به لابی‌های صهیونیسم در غرب معترض بوده است.

«میلر» در اعتراض به تعطیلی جشنواره سینمایی افق نو، در نامه‌ای سرگشاده به رئیس جمهور کشورمان، «حسن روحانی» نوشت:

رئیس جمهور عزیز، جناب آقایروحانی

با عرض احترام فراوان، تبریکات اینجانب برای موفقیت‌تان در انتخابات ریاست‌جمهوری را پذیرا باشید.

به عنوان یک آمریکایی تاکنون دوبار به کشور شما سفر کرده‌ام و احترام فراوانی برای ایرانیان و فرهنگ‌شان قائلم و همواره خواهان بهبود روابط کشورهایمان با یکدیگر هستم.

اگر چه مذاکراتی که در حال حاضر در حال انجام است، گام امیدبخشی است ولی پر است از وعده و وعید‌هایی بدون ضمانت اجرایی و ابهامات فراوان که در این میان کارشکنی‌ صهیونیست‌ها و برخی از قدرت‌های جهانی را نیز در برمی‌گیرد.

متاسفانه این قدرت‌ها سیاست‌های ملی آمریکا و همچنین جریانات عظیم رسانه‌ای این کشور را تحت کنترل خود دارند و با آغوش باز پذیرای دیالوگ‌های غیرعقلانی، اعمال خشونت‌آمیز و فریبنده اسرائیل هستند با این وجود، در آمریکا و اقصی نقاط جهان، صداهای حقیقت‌جو و اعمال بشر دوستانه رو به گسترش است.

برگزاری جشنواره‌ افق نو و کنفرانس هالیوودیسم در ایران همراه با ابتکار عمل‌های خلاقانه که بستر ایراد دیالوگ‌های صادقانه را فراهم می‌کرد، به عقیده من، جشنواره افق نو و کنفرانس هالیوودیسم، باعثتقویت حقیقت، عدالت، آزادی و صلح است.

به عنوان کسی که منتقد سیاست‌های آمریکا و عملکرد رسانه‌های این کشورم، چنین تبادلات فرهنگی و فکری برای فراهم‌سازی بستر ظهور اعمال نیک و پسندیده در سراسر جهان بسیار حائز اهمیت است.

لطفا از جشنواره افق نو، کنفرانس هالیوودیسم و همچنین مردمانی با نیات قلبی صادقانه حمایت کنید، باشد که رحمت خداوند شامل حال شما شود و دیگر رهبران دنیا نیز با عزمی راسخ از هوش و شجاعت خود برای بهبود وضعیت نوع بشر استفاده کنند. شما و مردم ایران همواره در صلح و آرمش باشید.

دوستدار شما: مرلین میلر

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار