|
|
کدخبر: ۸۰۳۸۲

رجب طیب اردوغان، نخست‌وزیر ترکیه در آنکارا اظهار کرد: حزب عدالت و توسعه همواره در تلاش برای تحقق این دو شعار یعنی عدالت و توسعه بوده و آن‌هایی که ما را به فساد متهم می‌کنند، هیچ بویی از حق و عدالت نبرده‌اند.

به گزارشامیدبه نقل از ایسنا، نخست‌وزیر ترکیه، روز چهارشنبه در سخنرانی خود پس از استعفای سه تن از وزرای کابینه‌اش گفت: ممکن است اشتباهاتی در گذشته از سوی حزب حاکم عدالت و توسعه رخ داده باشد، اما ما در تصحیح آن به هیچ‌ وجه کوتاهی نمی‌کنیم.

به گزارش شبکه اسکای نیوز عربی، ‌ رجب طیباردوغان، نخست‌وزیر ترکیه در آنکارا اظهار کرد: حزب عدالت و توسعه همواره در تلاش برای تحقق این دو شعار یعنی عدالت و توسعه بوده و آن‌هایی که ما را به فساد متهم می‌کنند، هیچ بویی از حق و عدالت نبرده‌اند.

اردوغان در ادامه گفت: یقینا پرونده ما در گذشته کاملا سفیده سفید نبوده است، اما این به معنای آن نیست که بتوان به حزب عدالت و توسعه هر اتهاماتی را وارد کرد.

نخست‌وزیر ترکیه افزود: بسیاری از کسانی که در رابطه با پرونده جاری دستگیر شده‌اند، بی‌گناه هستند و باید تحقیقات در این باره سری برگزار شود اما متاسفانه رسانه‌ها این مساله را بیش از اندازه بزرگ کرده‌اند.

اردوغان تاکید کرد: تمام کسانی که مرتکب خطایی شده باشند، یقینا مجازات می‌شوند اما ابتدا باید جرم آن‌ها مشخص باشد و تنها نمی‌توان به اتهامات اکتفا کرد.

نخست‌وزیر ترکیه با متهم کردن طرف‌های خارجی برای ضربه زدن به حزب عدالت و توسعه وترکیهگفت: برخی‌ها در داخل به همراهی طرف‌هایی در خارج از ترکیه سعی در تضعیف ما دارند و تلاش‌هایی در این باره آغاز شده که هدف آن تخریب وجهه ترکیه است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار