|
|
کدخبر: ۸۴۷۵۳

معاون اول رئیس جمهور در دولت دهم گفت: احمدی‌نژاد در مورد توهین‌ها و تهمت‌ها نسبت به دولت دهم سکوت کرده اما گاهی آنقدر القای شبهه می‌کنند که خانواده و اطرافیان هم از ما در این زمینه سئوال می‌کنند.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم،محمدرضا رحیمیدر حاشیه مراسم ختم استاد پرورش، پیرامون ویژگی‌های شخصیتی استاد پرورش اظهار کرد: من قبلاً هم گفته بودم که ما امسال ۲ نفر از بهترین بزرگان خود را از دست دادیم زیرا عسگر اولادی و پرورش از بزرگان ما به شمار می‌رفتند.

وی افزود: ‌بنده وقت زیادی را خدمت این آقایان در هیئت رئیسه مجلس و مجالس گوناگون صرف کردم، باید بگویم که این افراد نظیر ندارند و من نظیر آنها را ندیدم چراکه افراد متدین زیاد هستند اما افرادی که جمیع جهات را داشته باشند، بسیار اندک هستند.

معاون اول رئیس جمهور در دولت دهم با بیان اینکهعسگراولادیادب زیادی داشت، تصریح کرد: استاد پرورش نیز در هر قدمی و مجلس و محفلی نکته‌ای به زمین می‌آورد، ایشان در همه شرایط و در هر حالی دین را مد نظر قرار می‌داد بنابراین ما امروز آمده‌ایم و آن روزها را در گوشمان تکرار کنیم و از خدا بخواهیم مانند اینها را برای ما بیاورد.

وی پیرامون انتقاداتی که در ماه‌های گذشته نسبت به به دولت دهم صورت گرفته است، افزود: ‌ در این فرصت کوتاه پاسخ این سئوال نیست اما من در چند جمله کوتاه، پاسخ می‌دهم، ما الان در این مجلسی که بودیم، آقای ناطق نوری از مظلومیت امام علی(ع) صحبت کرد که در یک دوره طولانی از تاریخ مظلوم واقع شد.

رحیمی تصریح کرد: باید بگویم که خداوند همه این چیزها را می‌بیند و همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند، عالم در محضر خداست و خداوند بر همه ذرات هستی تسلط دارد و همه تهمت‌ها غیبت‌ها، دروغ‌ها و سایر مسائل را می‌بیند.

وی افزود: به نظر من این حرف‌ها برای ضایع کردن یک سلسله از خدمت‌گذاران است، این نخستین بار نیست و قبلا هم تکرار شده اما ما سکوت کرده‌ایم و احمدی‌نژاد نیز درباره این مسائل سکوت کرده زیرا معتقد هستیم که خداوند می‌بیند.

رحیمی تصریح کرد: البته گاهی آنقدر القای شبهه می‌کنند که اطرافیان آدم و خانواده هم در این زمینه از ما سئوال می‌کنند، اما من با امید و اعتقاد عنوان می‌کنم که خداوند همه را جبران می‌کند، مگر در مورد من کم گفته‌اند، باز هم می‌گویم که خداوند همه چیز را می‌بیند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار