|
|
کدخبر: ۹۸۳

نائب رئیس‌کمیسیون امنیت ملی مجلس از برگزاری نشست فوق‌العاده هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی در روز شنبه برای بررسی موضوع اخراج ایرانیان از امارات خبر داد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، منصور حقیقت‌پور نائب رئیس‌کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص اخراج ایرانیان مقیم امارات از سوی مقامات این کشور، با بیان اینکه به کار بردن لفظ " اخراج " از سوی رسانه‌ها اشتباه است، گفت: ما ایرانی‌ها ملتی سازنده هستیم و اهداف بلند و بزرگی داریم و اماراتی‌ها باید " خوش به حالشان " باشد که ایرانی‌ها در کنارشان هستند.

وی افزود: پیشنهاد می‌دهیم همه ایرانیان پولشان را از بانک‌های این کشور خارج کرده و توان مدیریتی و اقتصادی خود را نیز از امارات متحده عربی خارج کنند؛ ما آسیب‌پذیر نیستیم که آنها ما راخراج کرده‌اند. ملتی با ۳ هزار سال سابقه تمدنی برای امارات‌ ارزشی قائل نیست.

نائب رئیس‌کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: بنابراین نباید خودمان را آسیب‌پذیر نشان دهیم چرا که این اماراتی‌ها هستند که باید حسرت نبود ایرانی‌ها در کشورشان را خورده و فرش قرمز برای ورود ایرانیان پهن کنند.

حقیقت‌پور با بیان اینکه اگر در حق منزلت و جایگاه ایرانیان، کسی تعدی کرده باشند، جواب آنها را می‌دهیم و اگر در حق اتباع ما ظلم و تحقیری صورت گرفته باشد، حتما برخورد می‌کنیم، تصریح کرد: ما ملت ثروتمندی هستیم و نیازی نیست که در امارات بمانیم، اماراتی‌ها بدانند که آمریکایی‌ها از منطقه خواهند رفت و ما خواهیم ماند و شما.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار