|
|
کدخبر: ۱۸۰۴۰۹

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: تلاش ها بر تقویت پیام رسانهای داخلی متمرکز شده تا به مرور جایگزین پیام رسانهای خارجی شوند.

صادق عباسی شاهکوه روز چهارشنبه در دیدار با استاندار خراسان رضوی در مشهد افزود: در این راستا شبکه زیرساخت ارتباطاتی کشور به خوبی ارتقا یافته و بخشی از این اقدامات در مشهد در حال انجام است.
وی اظهار کرد: در راستای توسعه دولت الکترونیک در روستاها نیز اقدامات موثری انجام گرفته و هم اکنون پروژه ای برای برخوردار شدن روستاها از فیبر نوری در حال اجراست تا روستاها هم به شبکه الکترونیک دولت متصل شوند.
وی گفت: به تناسب توسعه شبکه دولت الکترونیک در مناطق مختلف نیاز به پیشخوان های خدمات دولت کاهش می یابد لذا باید برای اتصال دستگاه ها و بخش های مختلف به این شبکه برنامه ریزی لازم انجام شود.
استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: این استان سالانه پذیرای 30 میلیون زائر داخلی و خارجی است و علاوه بر آن با وسعت بسیار، همجواری با 2 کشور و ظرفیت های ترانزیتی، نیازمند امکانات ویژه است.
علیرضا رشیدیان با اشاره به پذیرایی خراسان رضوی از 14.5 میلیون نفر در نوروز امسال افزود: مشکلات گذشته در حوزه ارتباطی این استان تا حد زیاد در نوروز 97 برطرف شد اما همچنان در ارائه این خدمات مشکلاتی وجود داشت که اصلاح آنها نیازمند ارتقا و تقویت حوزه زیرساختی ارتباطات استان است.
وی اظهار کرد: هم اکنون یک هزار و 300 روستا در خراسان رضوی به شبکه دولت الکترونیک متصل شده اند اما هنوز از مجموع 2 هزار و 592 روستا و سه هزار و 300 آبادی استان بخش قابل توجهی به این شبکه متصل نشده اند.
وی گفت: اجرای شبکه دولت الکترونیک و توسعه پنجره خدمات الکترونیکی در روستاها تاثیر قابل توجهی در کاهش مهاجرت و مراجعه به شهرها دارد.
استاندار خراسان رضوی همچنین کمک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه طرح های عمرانی این بخش را خواستار شد.
در این دیدار 'حمیدرضا رضایی نیا' به عنوان مدیر جدید شرکت ارتباطات زیرساخت خراسان رضوی معرفی و از خدمات 'محمدعلی چشمی' مدیر سابق این شرکت قدردانی شد.
7489 / 6053

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار