|
|
کدخبر: ۱۸۰۶۱۳

آثار منتخب دومین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران، توسط محمود کلاری، نادر داودی، سیف‌الله صمدیان، پیمان هوشمندزاده و رضا معطریان داوری خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، فراخوان دومین دوره اهدای نشان در 5 بخش عکس شامل خبری، مستند اجتماعی، ورزشی، محیط زیست و پرتره، در قالب تک‌عکس و مجموعه عکس و یک بخش مالتی مدیا منتشر شده بود.

به این ترتیب، بیش از 3000 عکس در قالب 175 مجموعه عکس و بیش از 1950 تک عکس از 254 عکاس مطبوعاتی به دبیرخانه نشان رسید و در نهایت، پس از داوری نهایی در هر بخش یک مجموعه عکس و یک تک عکس به عنوان عکس سال برگزیده شده و عکاسان برتر تقدیر خواهند شد.

داوری دومین دوره اهدای نشان عکس سال مطبوعاتی را پنج داور به نام‌های محمود کلاری، نادر داودی، سیف‌الله صمدیان، پیمان هوشمندزاده و رضا معطریان بر عهده دارند.

دومین دوره اهدای نشان عکس سال مطبوعاتی ایران به همت «انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران» به منظور ایجاد انگیزه و پویایی در میان عکاسان مطبوعاتی برگزار می‌شود.

در نخستین دوره اهدای نشان عکاس سال مطبوعاتی ایران، امید وهاب‌زاده عکاس خبرگزاری فارس نشان عکاسی سال 96 را از آن خود کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار