|
|
کدخبر: ۱۸۱۰۰۰

ارومیه- ایرنا- رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: سه فیلم کوتاه با محوریت دفاع مقدس به کارگردانی یعقوب اکبریان ساعت 16:30 امروز /سوم خرداد/ در سالن حوزه هنری این استان نقد می شود.

احد هوشمند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افرود: در قالب این برنامه هنری، فیلم کوتاه داستانی 'هوای ابری گلوله ها' و فیلم های مستند کوتاه 'پروانه در گلدسته ها' و 'فخری آنا' برای عموم مردم به نمایش درمی آید.
وی اضافه کرد: این فیلم های چهار، 29 و 25 دقیقه ای با حضور بهنام رضازاده به بوته نقد گذاشته شده و موارد مرتبط با این فیلم ها با حضور علاقه مندان مورد بررسی قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا آشنایی کامل با مبانی سینما، اصول فیلمبرداری، کارگردانی، فیلمنامه نویسی و مقدمات فیلم برداری شامل نور، صدا و تصویر از ویژگی های ضروری برای نقد یک فیلم به شمار می رود.
برگزاری جلسه های نقد فیلم به آشنایی فیلمسازان و مشتاقان فیلم با جنبه های مختلف یک فیلم شده و به ارتقای هنر فیلمسازی منجر می شود.
حوزه هنری آذربایجان غربی در سال های اخیر فرصتی برای عموم مردم فراهم کرده است تا ماهانه چند فیلم کوتاه یا سینمایی را رایگان به تماشا بنشینند و از نظرات اهل فن درباره ساختار و محتوای فیلم ها استفاده کنند.
 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار