|
|
کدخبر: ۱۸۱۲۵۹

تاکشوی جدید شبکه سه سیما با فرم کاملاً خاص که تا به حال نمونه‌ای ایرانی از آن تولید نشده و آرش ظلّی‌پور بلافاصله بعد از جام جهانی به عنوان مجری در این برنامه با سلبریتی‌ها همراه خواهد شد.

به گزارش امیدنیوز ،

برنامه‌های تلویزیونی گفتگو محور یا تاک شو چند سالی است که میان برنامه‌سازان ایرانی بیش از پیش محبوب شده‌اند. حاصل این محبوب شدن برنامه‌هایی مانند "دورهمی"، "وقتشه"، "کتاب‌باز"، "من و شما" و شاید هم "خندوانه" اس. تلویزیون ایران هر ساله برنامه‌های گفتگو محور و مناسبتی مانند "ماه عسل" را نیز تولید و پخش می‌کند. در این برنامه‌ها مجری یا مجریان برنامه در طول برنامه به گفتگو با یک یا چند مهمان می‌پردازند و غالب پرسش‌های مجری در رابطه با زندگی شخصی، حرفه و علایق مهمان‌ها است. در سال‌های اخیر به صورت قابل توجهی پای بازیگران مطرح کشور به اجرای این برنامه‌ها باز شده است. برای نمونه مهران مدیری با "دورهمی"، کامران تفتی با "وقتشه"، رامبد جوان با "خندوانه" و سروش صحت با "کتاب‌باز" پا به عرصه‌ی اجرا گذاشته‌اند؛ که البته بسیاری از کارشناسان و حتی خود بازیگران و فیلمسازان به برخی از این اجرا‌ها انتقاد سرسختی داشته‌اند. بعضاً مجریان حرفه‌ای و با سابقه هم از برنامه‌سازان و مسئولین مربوطه در رسانه ملی خواسته‌اند که جلوی اشاعه این کار را بگیرند تا اهالی خانه اجرا کمتر خانه‌نشین بشوند. شنیده‌ها حاکی از آن است که دو برنامه تاکشو بلافاصله بعد از جام‌جهانی 2018 روسیه به روی آنتن شبکه سه سیما می‌روند. یکی از مجریان برنامه جدید شبکه سه سیما آرش ظلّی‌پور است که مخاطبین او را در برنامه‌های "سه ستاره"، "خط سوم"، "خونه خوبه" یا برنامه "ماه عسل" و ویژه برنامه نوروزی شبکه سه و دو سالی هم در برنامه استانی"من و شما" دیده‌اند و با اجرا‌های او آشنایی دارند. او درباره برنامه جدید خودش که فعلاً نامش مشخص نیست توضیحاتی به خبرنگار فرهنگی تسنیم داده که مشروح آن را می‌توانید به قرار زیر بخوانید:

منتظر یک تاکشوی متفاوت باشید

‎آرش ظلّی‌پور مجری جوان تلویزیون درباره حضورش به عنوان مجری یکی از برنامه‌های جدید شبکه سه سیما، تصریح کرد: فصل اول و دوم برنامه "من و شما" قبل از ماه مبارک رمضان با اجرای نزدیک به 40 قسمت به ایستگاه پایانی رسید. البته الان تهیه‌کننده این برنامه اعلام کرده قرار فصل جدید این برنامه کلید بخورد. علی‌رغم توفیق و تجربه گرانبهایی که با کار در پروژه "من و شما" نصیبم شد دو سه هفته آینده بلافاصله بعد از جام جهانی با یک تاکشوی کاملاً متفاوت به روی آنتن شبکه سه خواهم رفت.

نمی‌توانم در کنار "من و شما" باشم

‎وی با اشاره به اینکه برنامه جدید شبکه سه سیما یک تاکشوی کاملاً متفاوت است که تا به حال نمونه آن را در تلویزیون ایران ندیده‌ایم، خاطرنشان کرد: جالب است بدانید که در طول اجرای برنامه "من و شما" اتفاقات خوبی برای من افتاد که به عقیده خودم شخصیت اجراى من در این برنامه شکل گرفت. واقعاً معاون امور استان‌های رسانه ملی، مدیر و قائم مقام شبکه استانی شبکه "شما" با حمایت‌هایشان باعث دلگرمی‌ام شدند. اعتماد تهیه‌کننده "من و شما" را هیچ‌وقت فراموش نخواهم کرد و می‌دانم دوست دارند من را در جایگاه بهتر و بالاتر ببینند؛ در طول این چند هفته با مدیران شبکه و تهیه‌کننده برنامه "من و شما" در خصوص جدا شدن از این برنامه صحبت کردم و قرار بر این شد در فصل جدید برنامه " من و شما " حضور نداشته باشم.

مخاطبین با تماشای اولین قسمت، شگفت‌زده خواهند شد

‎ظلّی‌پور اعتقاد دارد فرم جدید برنامه تاکشوی شبکه سه سیما توجه همگان را به خودش جلب خواهد کرد، افزود: تاکشوی جدید شبکه سه، برنامه‌ای است که فرم کاملاً جدیدی دارد و نزدیک به یک سال است که بر روی آن تحقیق می‌شود. تیم‌های نویسنده فعال و محققین جوان و در عین حال باتجربه زیرنظر عباس اخترى که یکی از تهیه‌کنندگان با سابقه تلویزیون به شمار می‌رود و همچنین مریم جلالى یکى از خلاق‌ترین برنامه‌سازان سالهاى اخیر تلویزیون به نکات جالب توجهی در اجرای این برنامه دست پیدا کرده‌اند که به زوایا و ابعاد پیدا و پنهان آن در طول اجرای این برنامه، خواهید رسید. اطمینان می‌دهم که مخاطبین با دیدن اولین قسمت از این برنامه بر روی آنتن شبکه سه سیما، این برنامه را برای تماشای مستمر خودشان انتخاب خواهند کرد. این برنامه گفتگو محور است، اما در نوع پرسش، قالب جدیدی دارد که مخاطب مطمئناً از مسیر رسیدن به این پاسخ‌ها لذت خواهد برد. در هفته‌های آتی بلافاصله بعد از جام‌جهانی با حضور سلبریتی‌ها، این برنامه را کلید خواهیم زد. به شدت معتقدم این برنامه با حمایت مدیر گروه اجتماعى شبکه سه و مدیر جوان و خوش فکر این شبکه به یکى از پربیننده‌ترین برنامه‌هاى امسال تلویزیون تبدیل مى‌شود.

"میلیونرشو" بلافاصله بعد از جام جهانی روی آنتن شبکه سه

‎براساس این گزارش، همین چندی پیش بود که خبری از اجرای محمدرضا گلزار بازیگر سینمای ایران در یک مسابقه تلویزیونی مطرح شد. وقتی جویا شدیم تا جزئیات نهایی پخش این برنامه را در اختیار ما بگذارند. یک منبع آگاه اعلام کرد قرار است مسابقه «میلیونر شو» بلافاصله بعد از جام جهانی 2018 روسیه به روی آنتن شبکه سه سیما برود. اینطور که واضح است هنوز برای این برنامه باکسی درنظر نگرفته‌اند که روز و ساعت پخش آن مشخص شود. این مسابقه تلویزیونی به گونه‌ای است که با محوریت اطلاعات عمومی، افراد در اپلیکشن با هم مسابقه می‌دهند نهایتاً 4 نفر برتر به این برنامه می‌آیند و محمدرضا گلزار به عنوان مجری برنامه 15 سوال از آن‌ها می‌پرسد. هرکسی به این سوالات جواب درستی بدهد هدیه 100 میلیون تومانی به آن شخص تعلق می‌گیرد. رحیمی و رضایت تهیه‌کنندگان این مسابقه تلویزیونی پیش از این سابقه تهیه فصل اول برنامه دورهمی را با اجرای مهران مدیری داشته‌اند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار