|
|
کدخبر: ۱۸۲۵۷۹

فصل دوم مجموعه تلویزیونی "پریا" به سفارش سیما فیلم و به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در حال نگارش است تا برای پخش از شبکه سه سیما آماده شود.

امید نیوز نیوز: فصل دوم مجموعه تلویزیونی "پریا" به سفارش سیما فیلم و به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در حال نگارش است تا برای پخش از شبکه سه سیما آماده شود.

این مجموعه با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در 40 قسمت در شبکه سه سیما ساخته خواهد شد.

فصل دوم سریال تلویزیونی پریا روایتی جداگانه از داستانِ مجموعه تلویزیونی "پریا ۱" دارد، اما فصل دوم نیز کماکان کنترل بیماری ایدز، نحوه برخورد با این بیماری و دشواری‌های پدید آمده توسط آن را در قالب داستانی اجتماعی- خانوادگی به تصویر می‌کشد.

براساس اعلام تهیه کننده سریال پریا تا پایان سال کار نگارش دو سوم مجموعه به اتمام خواهد رسید و پس از آن برای تیم تولید، بازیگران و کارگردان آن تصمیم گرفته خواهد شد.

پریا عنوان مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه با موضوع بیماری ایدز است که برای پخش در شبکه سه سیما ساخته شد.

این مجموعه در 36 قسمت 40 دقیقه‌ای تولید و در تابستان سال 1395 پخش شد. مجموعه «پریا» جسورانه‌تر از سریال‌هایی که پیش از این درباره ایدز ساخته شده، دشواری‌ها و گرفتاری‌های این بیماران و البته اطرافیانشان را به نمایش می‌گذارد.

لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، محمود پاک‌نیت، افسانه بایگان، امیررضا دلاوری، کمند امیرسلیمانی، عمار تفتی، رامتین خداپناهی، محمدهادی قمیشی و ساغر شکوری از جمله بازیگرانی بودند که در فصل اول پریا حضور داشتند و به احتمال فراوان در فصل دوم نیز حضور خواهند یافت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار