|
|
کدخبر: ۱۸۲۶۱۶

مدیر آموزش و پرورش بوکان گفت: با توجه به شرایط خاص کشور و تقارن با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، راهپیمایی 13 آبان امسال باشکوه تر از سال های قبل و با حضور گسترده مردم و به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان برگزار می شود.

سلیمان مام عزیزی  13 آبان را فرصتی برای دانش‌آموزان در راستای افزایش بصیرت، آگاهی، خودباروی و اعتماد به نفس در مقابل استکبار عنوان کرد و افزود: این روز در تاریخ کشورمان روزی تاریخی و با عظمت است زیرا در این روز بزرگ، لانه جاسوسی آمریکا به تسخیر جوانان ایرانی درآمد.
وی روز 13 آبان را روز استکبار ستیزی دانش آموزان عنوان کرد و افزود: دانش آموزان با حضور پرشور خود ثابت می کنند که همچون گذشته، پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و از ارزش های انقلاب اسلامی حمایت می کنند.
مام عزیزی با بیان اینکه شرکت مردم ایران در راهپیمایی 13 آبان امسال متفاوت تر از گذشته خواهد بود، ادامه داد: 13 آبان در حافظه تاریخی ملت ما به ویژه نسل جوان ثبت شده است و جوانان و دانش آموزان ما بیشتر از گذشته از این روز تاریخی حمایت می کنند.
وی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته حضور حداکثری دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان امسال فراهم شده است تا شاهد یک راهپیمایی با شکوه تر از سال های گذشته در این شهرستان باشیم.
بوکان با 251 هزار نفر جمعیت دارای 42 هزار دانش آموز است.
 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار