|
|
کدخبر: ۱۸۳۸۰۱

فراخوان نخستین جشنوارۀ فرهنگی هنری نردبان از فروردین‌ماه سال 98 منتشر شد. این جشنواره آثار دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول در رشته‌های طراحی، نقاشی، عکاسی و فیلم کوتاه را با موضوع آزاد، را از سراسر کشور پذیرا بود.

به نام خدا

مراسم اختتامیه نخستین جشنوارۀ فرهنگی هنری نوجوان «نردبان»

فراخوان نخستین جشنوارۀ فرهنگی هنری نردبان از فروردین‌ماه سال ۹۸ منتشر شد. این جشنواره آثار دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول در رشته‌های طراحی، نقاشی، عکاسی و فیلم کوتاه را با موضوع آزاد، را از سراسر کشور پذیرا بود. هدف از برگزاری این جشنواره ترویج هنر و روحیۀ تولید آثار هنری از مقطع متوسطۀ اول است. افزون بر این، ترویج روحیۀ تولید آثار هنری موجب تشویق بیشتر دانش‌آموزان به انتخاب رشته‌های فنی حرفه‌ای و هنر در مقطع متوسطۀ دوم می‌شود.

مجری برگزاری جشنوارۀ نردبان، کانون هنرستان‌های اسلامی تهران بوده و حامی آن سازمان هنری- رسانه‌ای اوج است. آثار برگزیدۀ این جشنواره در کنار مراسم اختتامیه به نمایش درمی‌آید.

مراسم اختتیامیه و تقدیر از هنرمندان صاحب آثار برگزیده با حضور دکتر غلامعلی حدادعادل، دکتر سید بشیر حسینی ،دکترسید محمد هاشمی و با اجرای سرکار خانم مژده لواسانی و با حضور دانش‌آموزانی که در این جشنواره شرکت کردند جشنواره چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ در فرهنگسرای ارسباران از ساعت ۱۷ لغایت ۲۰ برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار