|
|
کدخبر: ۱۸۴۱۷۹

مرحوم «بیژن قفقازی‌زاده»:از داوران بخش نوجوان جایزه شهید حبیب غنی پور

«بیژن قفقازی‌زاده» نویسنده و از داوران جشنواره شهید حبیب غنی‌پور پس از ابتلا به ویروس کرونا در سن 55 سالگی درگذشت.

محمد ناصری از اعضای شورای نویسندگان مسجد جوادالائمه علیه‌السلام  ضمن اعلام درگذشت «بیژن قفقازی‌زاده» از اعضای شورای نویسندگان مسجد اظهار داشت: متاسفانه روز گذشته دوست دیرین و یکی از اعضای مسجد جوادالائمه را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادیم و به خاک سپردیم.

 

وی با بیان اینکه حدود ۱۳ روز بود که زنده یاد «بیژن قفقازی‌زاده» در بیمارستان بانک ملی بستری بود، گفت: اتفاقا در همان روزهای ابتدایی بستری شدنش با او تماس داشتم و صحبت کردم و دو روز پیش متاسفانه خبر درگذشت وی را شنیدیم.

 

ناصری با اشاره به حُسن خلق این نویسنده بیان داشت: مرحوم «بیژن قفقازی‌زاده» از نخستین افرادی بود که پس از راه‌اندازی جلسات قصه‌نویسی در آن شرکت داشت. این جلسات توسط مرحوم امیرحسین فردی راه اندازی شد و بیژن عزیز هم از شاگردان خوب او بود.

 

وی ضمن اشاره به اینکه مرحوم «بیژن قفقازی‌زاده» از داوران بخش نوجوان جایزه شهید حبیب غنی پور شمرده می‌شد، اضافه کرد: ایشان از داوران باسابقه و ثابت جشنواره بود؛ آرام، مهربان و فوق العاده خوش اخلاق بود و فکر نمی‌کنم فردی لبخند او را از یاد ببرد.

 

ناصری در پایان «بیژن قفقازی‌زاده» را از شاگردان خلف و بااخلاق مرحوم امیرحسین فردی دانست و برای خانواده وی آرزوی صبر کرد.

 

یادآور می‌شود، «فرمانده سرزمین قلب‌ها» درباره شهید بروجردی از شاخص‌ترین آثار مرحوم قفقازی‌زاده است.

 

 

 

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار