|
|
کدخبر: ۱۸۴۳۵۰

الک بالدوین، سر صحنه فیلمبرداری، با اسلحه ای به فیلمبردار شلیک کرد

با شلیک سر صحنه فیلمبرداری یک فیلمبردار کشته و کارگردان زخمی شد.

الک بالدوین، بازیگر، سر صحنه فیلمبرداری، با اسلحه ای به فیلمبردار شلیک کرد

به گفته مقامات، الک بالدوین، ستاره سینمای ایالات متحده، با شلیک یک اسلحه سرپایی در یک مجموعه فیلم، هالینا هاچینز فیلمبردار را کشته و جوئل سوزا کارگردان را زخمی کرده است.

پلیس گفت این حادثه روز پنجشنبه در سر صحنه فیلم مستقل زنگ در مزرعه بونانزا کریک، محل تولید در جنوب سانتافه، مرکز ایالت نیومکزیکو رخ داد.

 

"کلانتر تایید می کند که دو نفر در صحنه فیلم Rust مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. پلیس در بیانیه ای اعلام کرد: هالینا هاچینز، 42 ساله، مدیر فیلمبرداری و جوئل سوزا، 48 ساله، زمانی که یک اسلحه گرم توسط الک بالدوین، 68، تهیه کننده و بازیگر پرتاب شد، هدف گلوله قرار گرفتند.

پلیس با بیان اینکه هنوز هیچ اتهامی در رابطه با این حادثه وارد نشده است، گفت که در حال تحقیق در مورد تیراندازی و مصاحبه با شاهدان است.

به گفته مقامات، هاچینز با هلیکوپتر به بیمارستان دانشگاه نیومکزیکو منتقل شد و در آنجا مرگ او اعلام شد، در حالی که سوزا با آمبولانس به مرکز پزشکی منطقه کریستوس سنت وینسنت منتقل شد تا تحت درمان جراحاتش قرار گیرد.

هنوز مشخص نیست که جراحات سوزا چقدر جدی است، اگرچه فرانسیس فیشر، بازیگر، اوایل جمعه توییت کرد که "سوزا به من پیام داد که او از بیمارستان خارج شده است."

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار