|
|
کدخبر: ۱۸۴۴۰۱

مهدی یراحی با استوری خود خبر از مهاجرتش داد.

مهدی یراحی با گذاشتن یک استوری در روز گذشته این ذهنیت را در ذهن مخاطبان خودش بوجود آورد که قصد مهاجرت از ایران را دارد و بعد از آن با توییتی درباره استوری خبرسازش "وداع بعد از رفتن" و شائبه ‎مهاجرت اش، این توضیح را منتشر کرد که، وداع بعد از رفتن نام آلبومی است که در آبان ماه منتشر می شود.

مهدی یراحی (زادهٔ ۲۳ آبان ۱۳۶۰)، خواننده و آهنگ‌ساز اهل ایران است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد. مهدی یراحی تنها هنرمند دارنده جایزه باربد بهترین خواننده پاپ در ایران است. او این جایزه را در سی و سومین دوره از جشنواره موسیقی فجر در سال ۱۳۹۶ و برای آلبوم آینه قدی کسب کرد.

مهدی یراحی از دی ۱۳۹۷ توسط وزارت ارشاد و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران (به دلیل پوشیدن یونیفورم کارگران بازداشت‌شده در اعتراضات کارگری ۱۳۹۷ خوزستان در کنسرت و انتشار نماهنگ انتقادی پاره‌سنگ) ممنوع‌الکار و ممنوع‌التصویر شد. پس از گذشت شش ماه و رفع ممنوعیت از کار در ۲۶ تیر ۱۳۹۸، بار دیگر در بهمن ۱۳۹۸ پس از تقدیم اجرای یکی از آهنگ‌هایش به کشته‌شدگان اعتراضات آبان ۱۳۹۸ ایران و همچنین سخنان اعتراض آمیزش طی کنسرت‌های اهواز و کرج ممنوع‌الفعالیت شد.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار