|
|
کدخبر: ۱۸۴۴۶۱

مطمئنا یک چیزی وجود دارد که کار من را تماشا می‌کنید

منوچهر هادی در تازه ترین گفتگوی خود به سریال‌های اخیرش و دفاع از آنان پرداخته است.

منوچهر هادی درباره کشش سریال «دل» این‌گونه توضیح داد: در «دل» نمی‌طلبید ریتم تند باشد، چهار صفحه و نیم ساره بیات و حامد بهداد در کافی‌شاپ دیالوگ می‌گویند، بگویم دیالوگ‌ها را سریع‌تر بیان کنند؟!. در جاهایی کلیپ بود و جاهایی می‌شد زودتر کات زد ولی آن کار ریتم کندی داشت و سرعت کار همین بود.

این کارگردان در ادامه گفت: من به جایی رسیده بودم که می‌گفتم منوچهر هادی هرچه بسازد مردم می‌بینند. دل را دیدند و گیسو را هم دیدند. کامنت برای من آمده بود که این چه فیلم‌هایی است که می‌سازید. وقتی کار بد است چرا نگاه می‌کنید؟ ٩ کار از من دیده‌اید و شاکی هستید؟ بهتر نیست کارهای من را نگاه نکنید! مطمئنا یک چیزی وجود دارد که کار من را تماشا می‌کنید.

او به علاقه‌مندی پلتفرم ها برای همکاری با خودش اشاره کرد و گفت: وقتی کاری می‌سازید و پلتفرم دوباره دنبال شما می‌آید و دوست دارد با شما کار کند یعنی کار جواب داده است. پنج‌میلیون مخاطب کار را دیده‌اند و ۵٠٠ هزار نفر مخالف هستند. کدام مسیر را شما رفته‌اید که ١٠٠ درصد رضایت در آن بود؟!

او در بخش پایانی خود اشاره کرد که اصلا «نهنگ عنبر» را تماشا نکرده است: باور می‌کنید من این فیلم را ندیدم؟ اما وقتی دهه ۶٠ را روایت می‌کنید یک پیراهنی دارد، یک شلواری دارد، یک مدل مویی دارد و یک پارکی دارد و یک ماشینی دارد که ثابت است. چیز دیگری نمی‌توانید بیاورید. کجای قصه شبیه نهنگ عنبر است؟!

منوچهر هادی در پایان خاطرنشان کرد: این نوید را می‌دهم که در ادامه کار بهتر می‌شود. شاید کلیت را طیفی نپسندند و برای آنها احترام قائل هستم. وقتی از هزار نفر ٩٠٠ نفر اعلام رضایت می‌کنند، یعنی اندکی موفق بوده است. این کمدی شریف است و زحمت برای آن کشیده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار