|
|
کدخبر: ۱۸۴۶۱۳

همایون اسعدیان: «قاتل و وحشی» بازبینی نشده است

دبیرخانه جشنواره فجر مدعی شد فیلم قاتل و وحشی توسط هیات انتخاب جشنواره سی و هشتم بازبینی شده است.

روز گذشته دبیرخانه جشنواره فجر در واکنش به بیانیه سازندگان «قاتل و وحشی» مدعی شد این فیلم توسط هیات انتخاب جشنواره سی و هشتم بازبینی شده است.

 در نتیجه امکان قانونی حضور در جشنواره چهلم را ندارد. این صحبت‌ها اما توس همایون اسعدیان عضو هیات انتخاب جشنواره سی و هشتم صراحتا تکذیب شد.

 همچنین اسعدیان توضیح داد:

هیات انتخاب جشنواره فجر در سال ۹۸ فیلم «قاتل و وحشی» را دید، اما حدود نیم ساعت از فیلم آماده نبود و نسخه کامل را به ما ندادند. با این حال در همان اندازه‌ای که دیدیم هم فیلم بررسی نشد، چون آقای داروغه زاده - دبیر جشنواره - اعلام کردند به دلیل اینکه بین تهیه‌کننده و سرمایه‌گذاران فیلم اختلاف به وجود آمده و فیلم مشکل مالکیت دارد هیچ بررسی‌ صورت نگیرد، در نتیجه فیلم نه بررسی شد و نه نظری درباره آن ارائه شد.

هیچ برگه یا نوشته‌ای برای ارزیابی درباره این فیلم امضا نشد، چرا که از دستور کار خارج شد و در واقع مثل این بود که هیات انتخاب اصلا فیلم را ندیده است.

 اگر بازبینی شده بود ما حتما مثل بقیه فیلم‌ها باید به آن نمره می‌دادیم تا مشخص شود از هیات انتخاب نمره لازم برای ورود به بخش سودای سیمرغ را گرفته است یا خیر. مسئله اینجاست که این فیلم اصلا به مرحله بررسی در هیات انتخاب نرسید. ضمن اینکه اگر این اتفاق افتاده بود سال گذشته در دوره سی‌ونهم جشنواره اعلام می‌شد که فیلم در دوره سی‌وهشتم ارزیابی شده و امکان حضور در جشنواره را ندارد.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار