|
|
کدخبر: ۱۸۵۱۷۷

برادران محمودی بعد از تجربه موفق فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی این بار در شبکه نمایش خانگی حضور متفاوت را تجربه کرده اند

برادران محمودی بعد از تجربه موفق فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی این بار در شبکه نمایش خانگی حضور متفاوت را تجربه کرده اند و با هنرپیشه های مطرح سینما کاری متفاوت را ارائه کرده اند. در ادامه جزئیات بیشتر درباره این مجموعه و بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر را در امیدنیوز مشاهده کنید.
 

خلاصه داستان سریال پوست شیر

این سریال که داستان یک پلیس آگاهی را با بازی شهاب حسینی روایت می کند در ژانر درام ملتهب ساخته شده است.

پوستر سریال پوست شیر_شروع پخش سریال پوست شیر با حضور بازیگران معروف

ژانر سریال پوست شیر

ژانر سریال پوست شیر، درام و جنایی است.

 

بازیگران سریال پوست شیر

  • شهاب حسینی
  • پردیس احمدیه
  • هادی حجازی‌ فر
  • پانته‌ آ بهرام
  • بابک کریمی
  • بانیپال شومون
  • مهرداد صدیقیان
  • نیلوفر کوخانی
  • علیرضا کمالی
  • علی اوسیوند
  • احسان امانی
  • بهزاد خلج
  • ژیلا شاهی
  • آناهیتا افشار

 

چکیده بیوگرافی بازیگران پوست شیر

  • شهاب حسینی
سید شهاب حسینی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، مجری، کارگردان، تهیه کننده و گوینده ایرانی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران است.
تحصیلات دانشگاهی شهاب حسینی در رشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت. حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند. وی کار خود را با تئاتر دانشجویی و سپس گویندگی در رادیو آغاز کرد و سپس در برنامه‌ ای به نام اکسیژن در تلویزیون ظاهر شد.
شهاب حسینی در چند برنامه دیگر هم مانند به رنگ صبح و سایه روشن به عنوان مجری حضور داشت و با سریال پس از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت. او در سال های بعد نیز به فعالیت در زمینه بازیگری و اجرا ادامه داد. شهاب حسینی به واسطه نقش آفرینی در فیلم های سینمایی واکنش پنجم، شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت. او در سال ۱۳۸۶ برای ایفای نقش در فیلم محیا، از جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر، موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد و در سال ۱۳۸۷ در جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر برای فیلم سوپر استار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.
شهاب حسینی همچنین به واسطه نقش آفرینی در فیلم های پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی و درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود. جدایی نادر از سیمین از دیگر آثار برجسته او در عرصه بازیگری است که مورد توجه منتقدین و مردم قرار گرفت. شهاب حسینی با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص دهد.
از جمله فعالیت های هنری اخیر شهاب حسینی می توان به کارگردانی و اجرای برنامه همرفیق، و حضور در سریال پوست شیر در شبکه نمایش خانگی اشاره کرد.
شهاب حسینی_شروع پخش سریال پوست شیر با حضور بازیگران معروف
  • پردیس احمدیه
پردیس احمدیه بازیگر ایرانی متولد ۸ تیر ۱۳۷۱ است که از سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد عرصه بازیگری شد.
از مشهورترین فیلم‌ هایی که پردیس احمدیه در آن بازی کرده، لاک قرمز و فیلم تومان است. از دیگر آثار او می توان به نوبت لیلی، سرکوب، دلم می‌خواد، خفه‌ گی و خانه دختر اشاره کرد.
او در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶ برای فیلم لاک قرمز به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت و همچنین نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران اعلام شد.
از اینجا بخوانید: سریال نوبت لیلی

پردیس احمدیه_شروع پخش سریال پوست شیر با حضور بازیگران معروف

  • هادی حجازی فر
هادی حجازی‌فر (زادهٔ ۳۱ خرداد ۱۳۵۵) بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. وی دانش‌آموختهٔ رشتهٔ کارشناسی نمایش عروسکی از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و ورودی سال ۱۳۷۷ این دانشگاه است. او بازیگری را در دورهٔ دانشجویی و با بازی در مزرعه پدری به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور آغاز کرد و از فیلم‌های بعدی‌اش می‌توان به ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری، به وقت شام، آتابای و منطقهٔ پرواز ممنوع اشاره کرد.
حجازی‌فر نخستین فیلم سینمایی‌اش را با نام موقعیت مهدی با موضوع زندگی مهدی باکری در سال ۱۴۰۰ ساخت و خودش نقش اصلی فیلم را ایفا کرد. وی در جشن خانهٔ تماشاخانه (سینما) و جشن منتقدان برندهٔ جایزه و در سی‌وپنجمین جشنوارهٔ فیلم فجر نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده‌است. در یک نظرسنجی اینترنتی نیز به‌عنوان بهترین بازیگر مکمل مرد برای نقش «کمال» در فیلم ماجرای نیمروز در سی‌وپنجمین دوره جشنوارهٔ فجر از نگاه تماشاگران شناخته شد.همچنین در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بهترین کارگردان فیلم اول برای فیلم موقعیت مهدی شد.
هادی حجازی فر_شروع پخش سریال پوست شیر با حضور بازیگران معروف
  • پانته آ بهرام
پانته‌آ بهرام (زادهٔ ۱۳ اسفند ۱۳۴۸ در تهران) بازیگر اهل ایران است. او برای بازی در فیلم و تئاتر نامزد و برندهٔ جوایز گوناگونی از جشنواره فیلم فجر شده‌است. فعالیت او با حضور در سری سوم مجموعه تلویزیونی آئینه (۱۳۶۸) آغاز شد و سپس همان سال در فیلم هامون ساختهٔ داریوش مهرجویی ظاهر شد. او برای ایفای نقش در بچه‌های ابدی (۱۳۸۵) برندهٔ سیمرغ بلورین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد. او غیر از سینما و تلویزیون، در بیش از ۲۰ اجرای تئاتر نظیر مرگ یزدگرد ایفای نقش کرده‌است.او دانش‌آموختهٔ مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما و ادبیات نمایشی است. در ۱۳۶۶ گرایش بازیگری خود را به صورت آکادمیک با ورود به مدرسه صدا و سیما و آموختن در رشته بازیگری آغاز کرد. نخستین حضور جدی در تئاتر را در ۱۳۶۷ با بازی در مقابل تماشاگر در تالار هنر و قصه شبنم تجربه کرد. در ۱۳۷۱ با تحصیل در رشته ادبیات نمایشی گام تازه‌ای در یادگیری دانش آکادمیک در زمینهٔ هنرهای نمایشی برداشت.
 
پانته آ بهرام_شروع پخش سریال پوست شیر با حضور بازیگران معروف
  • بابک کریمی
بابک کریمی متولد 2 فروردین 1339 در پراگ، فرزند نصرت کریمی (بازیگر، کارگردان و تندیس ساز ایرانی) و اعلم دانایی (هنرپیشه پیشکسوت) است. در 6 سالگی به همراه خانواده به ایران آمد و دوران دبستان را در تهران سپری کرد، وقتی 10 ساله بود برای اولین بار مقابل دوربین پدرش در فیلم سینمایی درشکه چی قرار گرفت.برای ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان، به ایتالیا رفت و در مدرسه سینما رشته فیلمبرداری را ادامه داد. در 17 سالگی بعنوان کارآموز در یک شبکه تلویزیونی محلی در ایتالیا مشغول شد. بعد از پایان تحصیل با یکی از دوستان خود در ایتالیا استودیوی فیلمبرداری تاسیس کرد و برای بسیاری از برنامه ها کار تصویر و مستندسازی انجام داد و از انستیتو روسلینی رم فارغ التحصیل شد. مدتی به تدریس سینما در دانشگاه سینمایی چنترواسپریمنتاله پرداخت. او به عنوان کارگردان، فیلم بردار و تدوینگر در پروژه های مستند کشورهای مختلفی فعالیت کرده است. تدوین فیلم های سینمایی پلاچیروریتسوتو، مارکیز و رأی مخفی از مهمترین سوابق هنری ایشان به شمار می آید. سال 1384 در فیلم بلیت ها ساخته کیارستمی حضور پیدا کرد. اصغر فرهادی پس از تماشای این فیلم او را برای نقش قاضی در فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین در نظر گفت. کارنامه بازیگری او بدین شرح است : فیلم های سینمایی: احمد به تنهایی، بی همه چیز، جنایت بی دقت، سینما شهر قصه، یلدا، آخرین پروسکو، هجوم، فروشنده، ۳۶۰ درجه، خانهٔ دختر، داره صبح می شه ، مرگ ماهی، موقت، ماهی و گربه، گذشته، هیچ کجا هیچ کس ، من از سپیده صبح بیزارم ، جدایی نادر از سیمین، بلیت ها و درشکه چی/ سریال: پرگار/ مجموعه نمایش خانگی: می خواهم زنده بمانم (اختصاصی فیلیمو)/. او خرس نقره ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد و برای بازی در فیلم شهر قصه کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد. او یک فرزند پسر به نام کامیار دارد.
بابک کریمی_شروع پخش سریال پوست شیر با حضور بازیگران معروف
 
  • بانیپال شومون
بانیپال شومون متولد 3 آذر 1357 در تهران، بازیگر ایرانی است. او مدرک مهندسی عمران دارد و دوره بازیگری را در مدرسه سینما تئاتر کارنامه گذرانده است.شومون، فعالیت حرفه ای خود را با انیمیشن سینمایی «آخرین داستان»(The Last Fiction) به کارگردانی و نویسندگی اشکان رهگذر آغاز کرد. سپس در فصل اول سریال نمایش خبانیپال شومون_شروع پخش سریال پوست شیر با حضور بازیگران معروفانگی «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی در نقش «رئیس آذر گل دره ای» بازی کرد.شومون در ادامه در 4 فیلم سینمایی «خجالت نکش» ساخته رضا مقصودی، «جاده قدیم»به کارگردانی منیژه حکمت، «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی، «لس آنجلس-تهران» به کارگردانی تینا پاکروان، دو فیلم کوتاه «تاریکی» و «اینترنت نامحدود» و دو تئاتر «تنهایی پر هیاهو» به کارگردانی امیر کاوه آهنین جان و «لاسارو» به کارگردانی مسعود رایگان بازی کرد.
 
  • مهرداد صدیقیان
مهرداد صدیقیان بازیگر اهل کشور ایران متولد ۳۰ بهمن ۱۳۶۷ در تهران است که فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم عصر جمعه آغاز کرد و با بازی در فیلم اتوبوس شب شناخته شد. او در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر توانست با چهار فیلم لقب پرکارترین بازیگر را بگیرد. وی در بسیاری از فیلم و سریال‌های تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است که می‌توان به تا ابد، عصر جمعه، دیوار، ماجرای نیمروز، درخت بلوط، اروند، سونامی، شماره ۱۷ سهیلا، ناخواسته، زرد، رقص روی شیشه، ایده اصلی، سمفونی نهم و طلا اشاره کرد.
مهرداد صدیقیان_شروع پخش سریال پوست شیر با حضور بازیگران معروف
  • نیلوفر کوخانی
نیلوفر کوخانی متولد 2 شهریور 1369 در تهران است. وی فارغ التحصیل کارگردانی و دانش آموخته طراحی لباس و فشن دیزاین از مجتمع فنی تهران می باشد، او فعالیت خود را از پشت صحنه شروع کرده است.
نیلوفر کوخانی از هنرمندان طرفدار فوتبال و تیم ملی آلمان می باشد، یکی از علایقش ادبیات و خواندن شعرهای احمد شاملو و حضور در کنسرت خوانندگان مختلف خارج از کشور می باشد.
وی اولین بار در سال 1391 در 22 سالگی در سریال ستایش 2 نقش کوتاهی را تجربه کرد، اما در ادامه با راکد شدن صنعت فیلمسازی و سریال سازی ادامه مسیر برایش میسر نشد.
بعد از چند تجربه نه چندان مشهور در سال 95 نیلوفر کوخانی در سریال چرخ و فلک در ایپزود نوری دوباره وارد عرصه بازی شد سپس به عنوان دستیار کارگردان در چند کار حضور داشت.
نیلوفر کوخانی در سریال تاریکی شب روشنایی روز در سال 95 به عنوان دستیار اول کارگردان توانست بازی درخوری داشته باشد، این سریال زمستان 97 از تلویزیون پخش می شود. این سریال داستان زندگی بهنام طریقت که جریان زندگی روزمره حیاتش، از روال عادی خارج شده و او مجبور است علت مشکلات امروزه زندگی اش را در گذشته پیدا کند. در این سریال فرهاد قائمیان، امیرحسین مدرس و … بازی کرده اند.
نیلوفر کوخانی_شروع پخش سریال پوست شیر با حضور بازیگران معروف
 
  • علیرضا کمالی
علیرضا کمالی (نژاد) بازیگر ایرانی است. وی فارغ التحصیل رشته بازیگری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.او در سال ۱۳۷۹ در رشته بازیگری وارد دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و همزمان با تحصیل در رشته مذکور، در زمینه نمایش عروسکی نیز سابقه فعالیت در حوزه هنری تهران را داشته است. به گونه ای که پس از سه سال همکاری با این مرکز به عنوان بهترین بازیگر مرد نهمین جشنواره بین المللی تئاتر دفاع مقدس انتخاب و معرفی گردید. اولین حضور وی به صورت جدی در عرصه سینما و تلویزیون، در سال ۱۳۸۲ در سریال شیخ بهایی به کارگردانی شهرام اسدی می باشد که وی به عنوان دستیار کارگردان فعالیت می نمود.اولین تجربه بازیگری کمالی نژاد با بازی در نقش شمایل علی اکبر در سریال ثارالله با کارگردانی شهریار بحرانی و نویسندگی مجتبی فرآورده شکل می گیرد. این پروژه در دی ماه سال ۸۲ متوقف می شود و این امر باعث می شود اولین بازی و تصویر تلویزیونی وی پخش نگردد. در سال ۱۳۸۷ در فیلم سینمایی ملک سلیمان ایفای نقش کرد که با نقدهای مثبتی همراه بود. وی در سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان نیز به ایفای نقش پرداخته است.
علیرضا کمالی_شروع پخش سریال پوست شیر با حضور بازیگران معروف

عوامل سریال پوست شیر

  • نویسنده : رضا بهاروند
  • کارگردان : جمشید محمودی
  • تهیه کننده : نوید محمودی
  • طراح صحنه : مهدی موسوی
  • مدیر فیلمبرداری : مرتضی غفوری

 

بیوگرافی جمشید محمودی، کارگردان پوست شیر

جمشید محمودی متولد 1361 کشور افغانستان، نویسنده و کارگردان سینما، مهاجر افغانستانى مقیم ایران است. او با فیلم چند متر مکعب عشق در سال 1392 فعالیت حرفه‌ای را آغاز کرد. شکستن همزمان بیست استخوان دومین فیلم این کارگردان است. دو سریال تلویزیونی سایه بان و دل‌دار نیز به کارگردانی جمشید محمودی به همراه برادرش، نوید محمودی جلوی دوربین رفته‌اند.
 

بیوگرافی نوید محمودی، تهیه کننده پوست شیر

نوید محمودی متولد 1359 کارگردان، تهیه‌کننده، نویسنده و شاعر افغانستانی مقیم ایران است. او تاکنون در جشنواره‌های بین‌المللی زیادی شرکت کرده است و دو اثر از او به عنوان نماینده کشور افغانستان به مراسم اسکار معرفی شده است. نوید محمودی در شش فیلم سینمایی به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده فعالیت داشته است. فیلم‌های رفتن، مردن در آب مطهر و هفت و نیم از جمله آثار این کارگردان هستند.
 

 

بیوگرافی رضا بهاروند، کارگردان پوست شیر

رضا بهاروند نویسنده و کارگردان ایرانی، متولد ۱۱ شهریور ۱۳۷۱ در خرم آباد است. رضا بهاروند دانش آموخته رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری تهران است که از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز نمود. او بیش از هشت اثر نمایشی را به روی صحنه برده است.
از جمله آثاری که رضا بهاروند در آنها فعالیت کرده است می توان به مجموعه پیشگو، سماعی زاده و شاه‌ ماهی اشاره کرد. رضا بهاروند سال ۱۳۹۸ در جشنواره بین‌ المللی تئاتر فجر دو جایزه‌ نویسندگی و کارگردانی را برای نمایش شاه‌ ماهی از آن خود کرد. پیش از این او جوایز متعددی را در جشنواره‌ های بین‌ المللی دانشگاهی و فجر برای نویسندگی و کارگردانی نمایش‌ های وقت ناهار و جن‌ بچه در ‌حجله‌ عریان دریافت کرده است.
 

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار