|
|
کدخبر: ۱۸۲۵۶۰

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از بازگشت پروازهای ایام اربعین از فردا خبر داد و گفت: تیم بازرسی سازمان به فرودگاه نجف اعزام شده است.

به گزارش امید نیوز ،

رضا جعفرزاده اظهار کرد: با توجه به درخواست ایرلاین‌های ایرانی و العراقیه 749 مجوز پرواز رفت و برگشت به صورت برنامه ای و فوق العاده به مقاصد نجف و بغداد برای ایام اربعین صادر شده است.

وی افزود: از این تعداد 513 مجوز به صورت فوق العاده صادر شده که 87 مجوز برای شرکت هواپیمایی العراقیه و 426 مجوز برای شرکت های ایرانی صادر شده است.

وی با بیان این‌که هرگونه تخلف احتمالی در کمترین زمان ممکن اعمال قانون خواهد شد، تصریح کرد: تاکنون شکایات مردمی در رابطه با ایجاد مشکل در پروازهای اربعین به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال نشده و گزارشاتی که دفتر نظارت سازمان در رابطه با گرانفروشی به آن دست یافتند در خصوص اینگونه موارد اقدامات لازم صورت گرفته است.

جعفرزاده با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشوری آماده صدور مجوز برای شرکت هایی هواپیمایی به صورت فوق العاده است، گفت:‌ متقاضیان سفر اربعین توجهی به نرخ های برخی از سایت های غیر مجاز برای افزایش قیمت بلیت هواپیما نداشته و مراکز معتبر را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir دنبال کنند.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار