|
|
کدخبر: ۱۸۰۹۱۸

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه ویژه برنامه "صد مسجد، صد راوی" در سطح مساجد استان کرمان برگزار می‌شود گفت: اکران فیلم سینمایی "صیاد" نیز در یکی از سینماهای شهر کرمان در این ایام انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، سرهنگ محمدمهدی ابوالحسنی امروز صبح در نشست خبری برنامه‌های اجرایی بزرگداشت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر با تبریک ماه مبارک رمضان اظهارداشت: در ماه مبارک رمضان توصیه شده که همه برای هم دعا کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، فتح خرمشهر را یکی از پیروزی‌های بزرگ انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: با توجه به اجماع ابرقدرت‌های جهانی ملت ایران در جنگ به پیروزی رسید و این یک نقطه امید است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه مردم ما در جنگ توانمندی خود را نشان دادند افزود: امروز هم در جنگ اقتصادی اگر تونایی خود را به نمایش بگذارند دشمن ناتوان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه لذت پیروزی فتح خرمشهر کمتر در جامعه مطرح شده است بیان کرد: این پیروزی به برکت ایمان مردم، اخلاص رزمندگان و رهبری امام راحل به دست آمد و باید از خدا بخواهیم که توفیق رهروی راه شهدا را به ما بدهد.

ابوالحسنی با بیان اینکه در عملیات بیت‌المقدس قریب 6 هزار از جوانان ما به شهادت رسیده و عده زیادی زخمی شدند گفت: ستاد بزرگداشت سوم خرداد در استان تشکیل و برنامه‌های پیشنهادی بررسی شد که تعدادی از این برنامه‌های به‌عنوان برنامه‌های محوری در استان معرفی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همایش پیشکسوتان نیروهای مسلح در این ایام برگزار می‌شود عنوان کرد: دومین آلبوم عکس دفاع مقدس با عنوان عکس‌های آفتابی تهیه شده و در این ایام منتشر می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه چند قطعه موسیقی با موضوع دفاع مقدس در بنیاد حفظ آثار تولید شده و در این ایام رونمایی می‌شود افزود: ویژه برنامه خاطره‌گویی و شب شعر نیز در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه "صد مسجد صد راوی" در سطح مساجد استان کرمان برگزار می‌شود و خاطرات دوران دفاع مقدس در این ایام بازگو خواهد شد بیان کرد: ویژه برنامه ساعت آزادی همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار و راس ساعت نه صبح سرود حماسی آزادی از بلندگوهای ادارات و مساجد پخش خواهد شد.

ابوالحسنی با بیان اینکه بازدید از موزه دفاع مقدس و موزه ذوالفقار ارتش در روز سوم خرداد رایگان است افزود: مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم در حسینیه ثارالله نیز با رویکرد دفاع مقدس و سوم خرداد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نه نمایشگاه قرآن و دفاع مقدس در سطح استان کرمان برگزار می‌شود گفت: اکران فیلم سینمایی "صیاد" نیز در یکی از سینماهای شهر کرمان در این ایام برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه 10 عنوان از کتاب‌های دفاع مقدس نیز در ایام سوم خرداد در کرمان رونمایی می‌شود عنوان کرد: معرفی واقعه سوم خرداد همراه با راه‌اندازی ایستگاه‌های ادبی برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در محل پادگان شهید اشرف گنجویی کرمان در صبح روز سوم خرداد برگزار می‌شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار