|
|
کدخبر: ۱۰۶۱۳۲

مدیر روابط عمومی و ارتباطات باشگاه رئال مادرید با تایید ارسال نامه فلورینتو پرس به محمد رویانیان، از مذاکره با باشگاه پرسپولیس برای برگزاری دیداری دوستانه با این تیم در سال ۲۰۱۴ خبر داد.

به گزارشامیدبه نقل از ایسنا، آنتونیو گالیانو درباره پیشنهاد باشگاهپرسپولیسبرای برگزاری دیدار دوستانه با تیم فوتبالرئال مادریداظهار کرد: فلورنتینو پرس در نامه‌ای به محمد رویانیان آمادگی باشگاه رئال مادرید برای برگزاری این دیدار را اعلام کرد و بر اساس این نامه قرار است جزئیات این بازی در سفر رویانیان به مادرید نهایی شود.

پس از انتشار اخباری مبنی بر اعلام آمادگی باشگاه رئال مادرید جهت برگزاری دیداری دوستانه با باشگاه پرسپولیس تهران، برخی رسانه‌ها ارسال این نامه از سوی پرس را غیرواقعی ذکر کرده بودند.

مدیر روابط عمومی باشگاه رئال مادرید در این زمینه گفت: ما در طول یکی دو هفته گذشته با این باشگاه ایرانی مذاکراتی داشته‌ایم و اگر اشتباه نکنم چهار روز پیش هم آقای پرس شخصا نامه‌ای برای مدیرعامل این باشگاه نوشت و آمادگی باشگاه را برای انجام این دیدار دوستانه اعلام کرد. ما از این بابت بسیار خوشحالیم که می‌توانیم با یکی از باشگاه‌های بزرگ آسیا ارتباط داشته باشیم و امیدواریم که این ارتباط بتواند در زمینه‌های مختلف اثرات مثبت خود را نشان دهد.

وی ادامه داد: مطمئن باشید اگر همه شرایط فراهم شود و تابستان امسال به ایران بیائیم ما بیشتر از هواداران ایرانی از دیدار آن‌ها خوشحال می‌شویم. بی‌صبرانه منتظریم که آن‌ها را با تیم اصلی خود از نزدیک ملاقات کنیم.

یکشنبه هفته گذشته ایسنا خبری اختصاصی از توافق اولیه دو باشگاه پرسپولیس و رئال مادرید برای برگزاری یک بازی دوستانه در تابستان سال آینده منتشر کرد. انتشار همین خبر به تنهایی کافی بود تا موجی در جامعه فوتبالی کشور ایجاد شود و برگزاری این بازی سوژه محافل خبری شود. برخی افراد شروع به جوسازی کرده و ادعا کردند محال است که رئال مادرید به ایران بیاید و عده‌ای حتی گفتند باشگاه مادریدی جواب نامه باشگاه پرسپولیس را هم نمی‌دهد، چه برسد به حضور در ایران با و انجام یک بازی دوستانه آن هم با تمام ستارگانش!

یک روز بعد(دوشنبه شب) ایسنا نامه رسمی فلورنتینو پرس را که شخصا خطاب به محمد رویانیان نوشته بود منتشر کرد. بعد از ارسال این خبر هم اگرچه هواداران پرسپولیس به شدت ابراز خوشحالی کرده بودند(عطف به نظرات کاربران ایسنا ذیل‌ همان خبر) و مشخص شد خبر ایسنا درست بوده بار دیگر گروهی در فضای مجازی و البته چند سایت خبری و روزنامه رسمی کشور سعی کردند این خبر را کذب نشان دهند و وانمود کنند این یک بازی رسانه‌ای از سوی رویانیان است که در روزهای آخر مدیریتش در پرسپولیس می‌خواهد نامش را این بار با رئال مادرید مطرح کند و ایسنا هم در این میان بازیچه شده است! با این اوصاف ذکر این نکته ضروری است که ایسنا به دلیل حفظ امانت همزمان با ارسال آن خبر از منتشر کردن این نامه خودداری کرد. روز گذشته رویانیان این اجازه را به ایسنا داد تا نامه رسمی پرس منتشر شود و همه بدانند که همه چیز واقعی است!

مخاطبان دائمی ایسنا همواره به یاد داشته‌اند که این رسانه تا زمانی که از صحت و سقم یک خبر به طور قطعی آگاه نشود دست به انتشار آن نمی‌زند و اخلاق رسانه‌ای هم اجازه نمی‌دهد که صرف وجود نام رئال مادرید در یک خبر، برای جلب توجه به دروغ خبری را منتشر کند چرا که نیازی به این مسائل ندارد. با این حال سایت‌هایی که مدعی شده‌اند با بخش روابط عمومی باشگاه رئال مادرید تماس گرفته یا به یکی از اعضایش ایمیل زده‌اند تا این خبر را تکذیب کنند بهتر است گواهی بر مدعای خود بیاورند.

رسائه‌ها همیشه با یکدیگر رقابت داشته‌اند و این موضوع برای همه اهالی رسانه درونی شده است. اما تخریب و تهمت زدن به یک رسانه نه تنها هیچ توجیهی ندارد بلکه برای خود تخریب کننده مایه شرم است.

شاید بهتر باشد وقتی مقدمات کاری بزرگ در فوتبالمان فراهم می‌شود به جای تکذیب یکدیگر کمک کنیم این اتفاق به خود رنگ واقعیت بگیرد!

متن نامه پرس به رویانیان


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار