|
|
کدخبر: ۱۰۸۳۲۳

به اعتقاد بنده پرسپولیس در اهواز بدشانس و بداقبال هم بود و وقتی کار به ضربات پنالتی می کشد هر اتفاقی ممکن است رخ دهد

به گزارشامیدبه نقل از عرش نیوز، علی پروین بعد از باخت به فولاد سعی کرد با قضیه کنار رفتن از جام حذفی به ملایمت و فوتبالی برخورد کند و شاید حداقل فرق او با مدیران غیر فوتبالی همین باشد که بعد از یک باخت، حالا هر چقدر هم که خرد کننده باشد تصمیمات عجیب و غریب نمی گیرد.

پرویندرباره بازی گفت: «می توانستیم قبل از اینکه بازی به ضرباتپنالتیکشیده شود برنده میدان باشیم و به مرحله بعد صعود کنیم. فوتبال است و هزار و یک اتفاق. بنده بعد از بازی نیز در گفتگوی تلفنی با علی دایی تاکید کردم که در ضربات پنالتی هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و بهترین بازیکنان دنیا هم پنالتی را هدر می دهند. به اعتقاد بنده پرسپولیس در اهواز بدشانس و بداقبال هم بود و وقتی کار به ضربات پنالتی می کشد هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»

پروین درباره گفتگوی تلفنی اش با علی دایی گفت: «طبیعی است که باشگاه با سرمربی اش ارتباط داشته باشد و ما نیز بعد از بازی درباره بازی با سرمربی تیم صحبت کردیم. بنده باید بگویم با تمام توان و وجودمان از علی دایی و کادر فنی حمایت خواهیم کرد و در این برهه حساس اطمینان داریم که هواداران با درک شرایط در بازی های باقی مانده لیگ برتر پشتیبانی و حامی تیم خواهند بود و شرایط را برای نتیجه گرفتن و خارج شدن تیم از وضعیت فعلی هموار خواهند کرد.»

وی ادامه داد: «ان شاءالله با کمک هواداران و همت بازیکنان تیم پرسپولیس در بازی های آتی جبران خواهد کرد و برای پیروزی های متوالی در۶ بازی باقی مانده آماده خواهد شد. هواداران باید اتفاقات تلخ اخیر را فراموش کنند و مثل کوه پشت تیم خودشان باشند و به تیم کمک کنند تا به روزهای خوب خودش برگردد. در حال حاضر به اعتقاد بنده مسائل روحی روانی و فشاری که از این نظر روی تیم به وجود آمده تاثیر زیادی دارد و به همین دلیل هواداران می توانند تاثیر ویژه ای در حرکت رو به جلوی تیم داشته باشند.»

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار