|
|
کدخبر: ۱۰۸۶۶۵

تیم پرسپولیس در بازی های آتی جبران خواهد کرد

سرپرست باشگاه پرسپولیس شکست سرخپوشان در اهواز را ناشی از اتفاقات فوتبال و بداقبالی پرسپولیس دانست

به گزارشامیدبه نقل از مهر، علی پروین درباره شکست سرخپوشان در اهواز گفت: می توانستیم قبل از اینکه بازی به ضربات پنالتی کشیده شود برنده میدان باشیم و به مرحله بعد صعود کنیم. فوتبال است و هزار و یک اتفاق. بنده بعد از بازی نیز در گفتگوی تلفنی با علی دایی تاکید کردم که در ضربات پنالتی هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و بهترین بازیکنان دنیا هم پنالتی را هدر می دهند. به اعتقاد بندهپرسپولیسدر اهواز بدشانس و بداقبال هم بود و وقتی کار به ضربات پنالتی می کشد هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

پروین درباره گفتگوی تلفنی اش با علی دایی گفت: طبیعی است که باشگاه با سرمربی اش ارتباط داشته باشد و ما نیز بعد از دیدار با فولاد درباره بازی با سرمربی تیم صحبت کردیم و بنده باید بگویم با تمام توان و وجودمان از علی دایی و کادر فنی حمایت خواهیم کرد و در این برهه حساس اطمینان داریم که هواداران با درک شرایط در بازی های باقی مانده لیگ برتر پشتیبانی و حامی تیم خواهند بود و شرایط را برای نتیجه گرفتن و خارج شدن تیم از وضعیت فعلی هموار خواهند کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس که تاکید کرد: انشاالله با کمک هواداران و همت بازیکنان تیم پرسپولیس در بازی های آتی جبران خواهد کرد و برای پیروزی های متوالی در شش بازی باقی مانده آماده خواهد شد.

علی پروینادامه داد: هواداران باید اتفاقات تلخ اخیر را فراموش کنند و مثل کوه پشت تیم خودشان باشند و به تیم کمک کنند تا به روزهای خوب خودش برگردد. در حال حاضر به اعتقاد بنده مسائل روحی روانی و فشاری که از این نظر روی تیم به وجود آمده تاثیر زیادی دارد و به همین دلیل هواداران می توانند تاثیر ویژه ای در حرکت رو به جلوی تیم داشته باشند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار