|
|
کدخبر: ۱۱۰۲۵۱

گرفتن سهمیه آسیایی برای ما رویاپردازی است

سرمربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: گرفتن سهمیه آسیایی برای ما رویاپردازی است

مهدی تارتار درخصوص شرایط تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: خوشبختانه بعد از چهار هفته به خودباوری رسیده‌ایم وبازیکنانمی‌دانند که اگر بخواهند هر بازی‌ای را می‌توانند برنده باشند و این موضوع را در بازی با پرسپولیس با آن همه ستاره نشان دادند البته نباید دچار غرور شویم و باید همه بازی‌ها را به چشم بازی با پرسپولیس ببینیم تا بتوانیم از همه بازی‌ها با دست پر خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در مورد دیدار این هفته تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان افزود: ذوب‌آهن شرایط خوبی در جدول ندارد و قطعا بازی ما مقابل آن تیم بازی سختی است چراکه ذوب‌آهن در رده‌های پایینی جدول قرار دارد و تلاش مضاعفی می‌کند تا از ما امتیاز بگیرد ما از این موضوع مطلع هستیم و نوع بازی‌مان را مطابق بازی این تیم خواهیم گذاشت.

وی درباره کیفیت ورزشگاه فولادشهر هم اظهار داشت: چمن این ورزشگاه خراب است و ما از این موضوع ناراحتیم اما ما تیمی هستیم که روی زمین خوب کار می‌کنیم به همین دلیل تمریناتی را طراحی کردیم تا به زمین فولادشهر بخورد.

تارتار درباره اینکه افق پیش روی تیم گسترش فولاد تبریز درلیگ برتررا چه می‌داند تصریح کرد: هدف ما در ابتدا این بود که از انتهای جدول جدا شویم و حالا که موفق شدیم هدف بعدی ما حضور در نیمه بالای جدول است و باید همه تلاش کنیم تا به این مهم برسیم ما پتانسیل این موضوع را داریم و با بازی‌هایی که به نمایش گذاشتیم نشان دادیم که می‌توانستیم برنده باشیم.

وی ادامه داد: البته گرفتن سهمیه آسیایی برای ما رویاپردازی است و ما به این موضوع فکر نمی‌کنیم تیم‌هایی که در کورس هستند با ما اختلاف زیادی دارند اما این را می‌دانیم که در فوتبال هر چیزی ممکن است و امکان دارد اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درخصوص تعطیلی چند هفته‌ای لیگ برتر در اسفندماه گفت: این موضوع صددرصد تاثیر منفی روی تیم‌ها می‌گذارد و باید این سوال را پرسید که تیم‌هایی که در کمرکش جدول هستند چطور باید خودشان را در شرایط مسابقه نگه دارند تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا نیستند کار سختی برای این موضوع دارند. نمی‌شود فقط یک ماه تمرین کرد و بازی انجام نداد البته با این همه ما تابع هستیم و اگر قرار است این موضوع اتفاق بیفتد ما هم تبعیت می‌کنیم. ظلم به جمع عدالت است!

وی در پایان افزود: البته ما هنوز برای این تعطیلات لیگ برنامه‌ریزی جدی نکردیم و باید منتظر بمانیم تا برنامه لیگ اعلام شود و سپس برنامه‌ریزی کنیم اما قطعا کاری خواهیم کرد تا تیم در شرایط خوب باقی بماند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار