|
|
کدخبر: ۱۱۴۱

دبیر اجرایی جشنواره فوتبال از آغاز ثبت نام باشگاه‌ها در جشنواره فوتبال به صورت همزمان خبر داد و گفت: مبنای جانمایی در نمایشگاه تقدم در ثبت نام است.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از مهر، مهدی نکودست در گفتگو با سایت خبری جشنواره فوتبال گفت: جهت ایجاد موقعیت برابر برای باشگاه‌های فوتبال در انتخاب غرفه های نمایشگاهی، جانمایی و ثبت نام از روز دوشنبه ۲۴ تیرماه سال جاری انجام خواهد شد.

وی افزود: اطلاع رسانی زمان ثبت نام و جانمایی نمایشگاه بر مبنای تقدم، در راستای رعایت ضوابط فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی و هدفگذاری ستاد برگزاری جشنواره جهت شرایط مساوی برای حضور باشگاه‌ها در نمایشگاه است.

دبیر اجرایی جشنواره فوتبال ادامه داد: ثبت نام باشگاه‌ها و درخواست ایشان برای غرفه از طریق تکمیل فرم اولیه ثبت نام انجام می‌شود و مبنای جانمایی در نمایشگاه تقدم در ثبت نام است.

نکودست از استقبال خوب باشگاه‌های لیگ برتر و دسته اول کشور پیش از ثبت نام خبر داد و گفت: با نیمی از مدیران باشگاه‌های لیگ برتر کشور تا به حال مصاحبه رسمی انجام شده و در جشنواره فوتبال اعلام حضور کرده اند، در باشگاه‌های دسته اول نیز از استقبال خوبی برخوردار بوده ایم.

وی از اقدام ستاد برگزاری در تشکیل شورای سیاستگذاری دائمی جشنواره فوتبال با عضویت مدیران باشگاه‌های حاضر در جشنواره خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره فوتبال سر آغاز یک تلاش برای ایجاد تحول در فضای ارتباطی خانواده فوتبال است و پیشرفت این خانواده بزرگ باید به دست اولیای آن انجام شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار