|
|
کدخبر: ۱۱۶۹

مهدوی‌کیا:

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و همواره برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، مهدی مهدوی‌کیا در حاشیه مراسم تقدیر از برترین‌های لیگ دوازدهم عنوان کرد: از تمام مسئولانی که این مراسم را تدارک دیدند تشکر می‌کنم. زحمت زیادی کشیدند و خوشحالم که در آخرین سال فعالیتم توانستم عنوان برترین بازیکن اخلاق را کسب کنم.

وی درباره آینده کاری خود گفت: ‌ در حال حاضر در ایران هستم اما قطعاً به آلمان سفر خواهم کرد. قصد دارم که جشنواره از سنین ۸ تا ۱۲ سال را ۲۰ شهریور برگزار کنم که امیدوارم به خوبی برگزار شود. به دنبال استعدادیابی هستم و امیدوارم این موضوع را از ایران به خوبی آغاز کنم.

مهدوی‌کیا در مورد پیشنهاد برای حضور در هیئت ‌مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: بسیار ممنون هستم اما هم‌اکنون مد نظر من این است که به تیم‌های پایه برسم و تجربیاتی که در اروپا کسب کردم به کودکان و افراد با استعداد منتقل کنم.

وی افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است و من فوتبال خود را مدیون این تیم هستم. از زمان کودکی این تیم را دوست داشتم و می‌خواهم که به آن کمک کنم. حالا باید ببینم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

مهدوی‌کیا درباره حضور وحید هاشمیان در لیگ آلمان به عنوان مربی تصریح کرد: من یک ماه پیش با او صحبت کردم و امیدوارم که بتواند موفق باشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار