|
|
کدخبر: ۱۱۷۷۳۵

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال:

آشتیانی گفت: در زمان مدیریتم نه زیرمیزی و نه رومیزی گرفتم و کسی حرفی ندارد که پشت سرم عنوان کند و مثل برخی افراد هم اهل زد و بند نیستم

به گزارشامیدبه نقل از باشگاه خبرنگاران، امیررضا واعظ آشتیانی گفت: استقلالی هستم اما به هر قیمتی نمی‌خواهم مدیریت کنم و به پرسپولیس هم نمی‌روم خودم نخواستم در فوتبال فعالیت کنم.

وی افزود: در زمان مدیریتم نه زیرمیزی و نه رومیزی گرفتم و کسی حرفی ندارد که پشت سرم عنوان کند و مثل برخی افراد هم اهل زد و بند نیستم که متاسفانه این موضوع در فوتبال الان مد شده است.

واعظ آشتیانی گفت: بیشترین ظلم را سعیدلو، رییس سابق سازمان تربیت بدنی بهاستقلالکرد قرار بود ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون به باشگاه پرداخت کند اما وی به وعده خود عمل نکرد و ما را با بدهی ۵ میلیاردی تنها گذاشت اگر سعیدلو پول را به استقلال می‌داد اولین سالی بود که به سودهی می‌رسیدیم اما وی بدقولی کرد با این حال مدیرعامل جدید باشگاه تنها با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مدیریت ساختمان اداری را به دست گرفت.

مدیرعامل سابقباشگاه استقلالادامه داد: اعضای هیئت مدیره باشگاهی که وقتش به شیرینی و غذا خوری بگذرد به درد فوتبال نمی‌خورد وبه باشگاه هم هیچ کمکی نخواهد کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار