|
|
کدخبر: ۱۲۱۲۴۰

دروازه‌بان اسبق تیم ‌ملی گفت: یکی از اشتباه‌های من این بود که پیشنهاد ۵ ۴ سال پیش قلعه‌نویی برای حضور در استقلال را نپذیرفتم.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، ابراهیم میرزاپور درخصوص حضورش در تمرینات تیمفوتبالراه‌آهن سورینت اظهار داشت: من به علت اینکه مدتی از تمرینات به دور بودم از آقای ابراهیم‌زاده درخواست کردم تا در تمرینات این تیم حاضر شوم او هم به من لطف کرد و این اجازه را داد تا شرایط بدنی خود را آماده نگه دارم.

وی در مورد اینکه آیا قرار است با این تیم قرارداد ببندد یادآور شد: خیر، با این تیم تمرین می‌کنم تا آمادگی خود را حفظ کنم. من ابتدای فصل به سایپا پیوستم که متاسفانه شرایطی پیش آمد و نمی‌توانستم به همکاری خود با این تیم ادامه دهم پس از آن هم تیم‌ها لیست خود را بسته بودند و شرایطی نبود که به لیگ برتر بروم البته از لیگ دسته اول پیشنهاد داشتم اما دوست نداشتم در آن لیگ بازی کنم سال گذشته هم در لیگ یک بازی می‌کردم و می‌خواستم امسال در لیگ برتر بازی کنم.

دروازه‌باناسبق تیم‌ملی در مورد اینکه چه اتفاقی افتاد تا او شرایطش اینگونه شد، یادآور شد: متاسفانه پس از جام جهانی مصدومیت‌هایی گریبانگیر من شد که اذیتم کرد البته چند انتخاب بد هم داشتم که در این زمینه بی‌تاثیر نبود یکی از آن اشتباه‌ها این بود که پیشنهاد ۴،۵ سال گذشته قلعه‌نویی برای حضور در استقلال را نپذیرفتم و به سایپا رفتم. به هر حال زمانی که بازیکن جلوی چشم باشد شرایطش فرق می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا برای فصل آینده در راه‌آهن بازی خواهد کرد یا خیر تاکید کرد: فعلاً تمرینات خود را انجام می‌دهم شرایط بدنی خوبی دارم هیچ‌کس فکر نمی‌کرد شرایطم اینگونه باشد همیشه سعی کرده‌ام بدن خود را آماده نگه دارم. با یکی دو هفته تمرین می‌توانم به شرایط ایده‌آل خود بازگردم دوست دارم تا پایان فصل در راه‌آهن تمرین کنم تا برای فصل آینده تصمیم خوبی بگیرم.

دروازه‌بان ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ در مورد شرایط آماده‌سازی تیم‌ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ تصریح کرد: در آن سال‌ها چند بازیکن ما از جمله دایی، گل‌محمدی و بختیاری‌زاده در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند و چندین لژیونر هم داشتیم. اردوی خوبی پیش از آغاز جام جهانی در سوئیس داشتیم که البته سه چهار بازیکن فیکس ما در آن اردو بودند اگر تمرینات بیشتری داشتیم می‌توانستیم نتایج بهتری در جام جهانی کسب کنیم هرچه تیم‌ملی تمرینات بیشتری انجام دهد بازیکنان با یکدیگر هماهنگ‌تر می‌شوند البته شرایط باید به گونه‌ای باشد که تمام بازیکنان در اردو حضور داشته باشند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار