|
|
کدخبر: ۱۲۴۷۳۵

من می گویم با محو کردن پیام از فوتبال ایران هیچ اتفاقی نمی افتد. اصلا همین فردا بیاید پیام را اعدام کنید. آیا تمام مشکلات حل می شود. بهتر است با صحبت کردن، صادقیان را آرام کرد.

به گزارشامید،سایت گل نوشت: نخیر. این پیامصادقیانگویا درست بشو نیست. یکی از بهترین بازیکنانفوتبالایران طی یکی دو سال اخیر و ستاره پرسپولیس در نیم فصل اول، اینروزها بیشتر از آنکه به خاطر توانایی های فنی اش سوژه خبرنگاران باشد، به خاطر حاشیه هایش روی جلد روزنامه ها خودنمایی می کند.

صادقیان که خشونتهای عجیبش، باعثمحرومیتش برای بازی پرسپولیس مقابل سپاهان شده بود، در بازی مقابل فجر به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد و در دقایق تلف شده مشتی به پشت سر بازیکن فجر زد که می توانست یک کارت قرمز برای او به همراه داشته باشد اما داور بازی کاری به کار پیام نداشت با این همه انتشار صحنه درگیری پیام با بازیکن حریف در سایتهای مختلف، موجی از انتقاد علیه این بازیکن را به وجود آورده است. مهدی غفاری مربی پیام در تیمهای ملی جوانان و نوجوانان که پیش از این از شاگردش دفاع می کرد، این بار نسخه دیگری برای او تجویز کرده. مصاحبه او با روزنامه هفت صبح را بخوانید:

*آیا می توان پیام را اصلاح کرد چون گویا علی دایی هیچ توجهی به رفتار شاگردش ندارد

من آن دفعه هم گفتم. باید نفراتی که بالای سر تیم هستند بازیکنشان را کنترل کنند. در این ۶ سالی که پیام با ما بود هیچ کدام از این مشکلات به وجود نیامد. پیام قربانی عدم مدیریت صحیح در باشگاهها شده. در یک تیم ۲۵ بازیکن با ۲۵ اخلاق متفاوت وجود دارد اما اگر مدیریت درست باشد همه بازیکنان در یک مجموعه قرار می گیرند و مشکلی درست نمی کنند.

*شما به مدیریت اشاره کردید. ماشاالله پرسپولیس آنقدر حاشیه های مختلف دارد که مدیرش دیگر وقت رسیدگی به حاشیه های پیام را ندارد

خیلی از فوتبالیستهای بزرگ دنیا مثل پیام هستند اما باشگاه به شیوه خودش بازیکن را کنترل می کند. وقتی بازیکن بداند با کارهای حاشیه ای و محروم شدن از یک بازی، مبلغ قابل توجهی از قراردادش کم می شود دیگر این کار را نمی کند اما این بند در قرارداد هیچ فوتبالیست ایرانی دیده نمی شود.

شما اگر به ساختار باشگاههای حرفه ای نگاه کنید متوجه می شوید که مدیران این باشگاهها اجازه نمی دهند که هیچ حاشیه ای در تیمشان به وجود بیاید. همین سپاهان را برایتان مثال می زنم که علیرغم افت مقطعی، دوباره توانسته خودش را به کورس مدعیان برگرداند. این به خاطر ساختار درست باشگاه است.

*این وسط چقدر خود پیام مقصر است؟ شما در حرفهایتان مدام به نقش سرمربی و مدیریت باشگاه اشاره کردید اما هیچ صحبتی از پیام نکردید که مقصر اصلی است

من می گویم با محو کردن پیام از فوتبال ایران هیچ اتفاقی نمی افتد. اصلا همین فردا بیاید پیام را اعدام کنید. آیا تمام مشکلات حل می شود. بهتر است با صحبت کردن، صادقیان را آرام کرد چون او هم انسان است و می توان با او حرف زد البته شرایط کار هم مهم است اگر من جای علی دایی بودم اصلا به پیام بازی نمی دادم.

پیام مهره خوب وکلیدی است اما اگر قرار باشد بیاید و درگیری ایجاد کند بهتر است که اصلا بازی نکند. درست است که بازی نکردن او باعثمی شود که تیم ضربه می خورد ولی بالاخره حواس همه جمع می شود. به نظرم دایی باید پیام را در اختیار باشگاه قرار دهد تا مدیریت باشگاه در مورد این بازیکن تصمیم گیری کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار