|
|
کدخبر: ۱۳۳۰

مورینیو:

سرمربی تیم فوتبال چلسی تاکید کرد در اختیار گرفتن مارک شوارتزر استرالیایی پشتیبان و رقیب پتر چک، بهترین دروازه‌بان جهان است.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، مارک شوارتزر ۴۰ ساله با امضای قرادادی یک ساله از تیم فوتبال فولام به استمفوردبریج آمد تا با جدایی راس ترنبول و هیلاریو از آبی‌پوشان لندنی دروازه چلسی ذخیره‌ای مطمئن داشته باشد.

مورینیو به سایت رسمی باشگاه چلسی گفت: مارک شوارتزر بازیکنی بود که ما به آن نیاز داشتیم. من هیچگاه نمی‌گویم که این گزینه اول، این گزینه دوم و این گزینه سوم است. البته در نقطه شروع پتر چک، پتر چک است. پتر بهترین دروازه‌بان جهان است و با همه فرق دارد.

وی افزود: مارک می‌داند که او به چلسی آمده تا در رقابت با پتر یکی از مهمترین بازیکنان در ترکیب چلسی شود و ما را مطمئن سازد که در این پست گزینه دیگری برای انتخاب داریم، البته این ۲ پشتیبان یکدیگر نیز هستند. با وجود مارک ما دروازه‌بانی در اختیار داریم که در ۱۰ سال گذشته تعداد زیادی بازی در لیگ برتر انجام داده و برای قرار گرفتن در این تیم کاملا آماده است.

آقای خاص در خصوص جذب آندره شورله که به تازگی به چلسی پیوسته‌ نیز اظهار داشت: شورله هنوز جوان است ولی با این وجود سابقه خیلی درخشانی دارد به خاطر اینکه او در تیم ملی آلمان، لیگ قهرمانان اروپا و ۳ فصل کامل در بوندس‌لیگا برای بایرلورکوزن بازی کرده است. آندره بازیکنی است که کاملا آماده است. او در پست مهاجم یک انتخاب دیگر برای‌مان به شمار می‌رود و کیفیت لازم را به ما اضافه خواهد کرد. شورله بازیکن مهمی برای‌مان است.

سرمربی ۵۰ ساله چلسی در خصوص مارکو فن‌گینکل نیز گفت: مارکو یکی از بازیکنان آینده‌دار است. او هنوز بازیکنی کامل، کامل نیست ولی از پتانسیل بالایی برخوردار است. البته نیاز است به فن‌گینکل میدان بدهیم. او با پتانسیل بالا و آمادگی جسمانی که دارد آماده مسابقات است. البته مارکو هنوز از نظر تاکتیک همانند کودکی است که نیاز به یادگیری دارد ولی فکر می‌کنم که او بازیکنی روشن‌فکر است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار