|
|
کدخبر: ۱۳۵۲

تیموریان:

تقریبا همه بازیکنان نامدار و شاخص فوتبال ایران تیم فصل آینده شان را انتخاب کرده اند به غیر از آندو.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از خبرآنلاین، علامت سوال بزرگ نقل و انتقالات در لیگ سیزدهم کسی نیست به جز آندرانیک تیموریان. تقریبا همه بازیکنان نامدار و شاخص فوتبال ایران تیم فصل آینده شان را انتخاب کرده اند و از حالا می دانیم فصل بعد، آنها را با پیراهن کدام تیم خواهیم دید به غیر از آندو که با فاصله، لقب شوخ ترین بازیکن تیم ملی فوتبال ایران را یدک می کشد. آندو صبح دیروز به ما گفت: از قول من بنویسید تکلیفم مشخص نیست. بنویسید هنوز خودم هم نمی دانم کجا می روم و معلوم نیست که اصلا در ایران بازی کنم یا نه.

به او گفتیم اینکه تو تکلیفت را روشن نمی کنی و فوری تصمیم نمی گیری، باعثافزایش میزان شایعات شده است. این شایعات تو را آزار نمی دهد که گفت: «فقط به من بگویید منبع این شایعات کجاست تا نشان شان بدهم که با چه کسی در افتاده اند! وقتی هنوز تکلیفم روشن نشده، چطور از قول من اخبار کذب چاپ می کنند؟ این دیگر چه وضعی است که درست شده؟ من که هر روز با خبرنگاران صحبت می کنم و می گویم که شرایطم چگونه است، خب! چرا باید این همه شایعه درست شود. بالاخره من هم یک باشگاهی می روم دیگر! بروز این حاشیه ها، اعصاب خودم را به هم ریخته و کمی دو دل شده ام.»

آندو در مورد مصدومیتش هم گفت: «سه هفته از عمل جراحی‌ام گذشته و طبق گفته پزشکان شرایط خوبی دارم. اگر خدا بخواهد تا یک هفته دیگر تمرینات را شروع خواهم کرد و دو هفته دیگر هم باید یک عکس کنترل از دستم بگیرم تا وضعیت بهبود مصدومیتم بررسی شود. بعد از عمل جراحی با تشخیص پزشکان شش پلاتین به استخوان نازک نی من پیچ شد و این شش پلاتین باید حداقل یک سال در دستم بماند. چون مصدومیت دستم ساده نبود، پزشکان ترجیح دادند که این کار را انجام دهند.»

او در نهایت در خصوص برنامه ریزی که برای آینده اش کرده گفت: «من و برادرم باید به قطر برویم. نه اینکه اولویت من حضور در لیگ ستارگان قطر باشد، فقط به این خاطر که باید کارهایم را انجام دهم. شاید آنجا با چند باشگاه دیگر مذاکره داشته باشم ولی قبل از روشن شدن تکلیفم برای فصل آینده، باید به قطر بروم. این روزها برای گرفتن ویزای قطر به چند مشکل کوچک از جمله تعطیلات آخر هفته برخورده ام اما به محض دریافت ویزا، به قطر می روم. حالا اینکه چه پیش می آید را نمی دانم.»

و آخرین سوال اینکه " آندو بخواهی در ایران بازی کنی، بازیکن استقلال می شوی یا نه؟ ": «این سوال را همه می پرسند ولی باور کنید جواب همین سوال ساده را هم نمی دانم.»

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار