|
|
کدخبر: ۱۴۵۷۰۲

در پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان مقصریم

مدیرعامل باشگا ه ملوان انزلی گفت: مالک بعدی باید هزینه هایی که محجوب برای باشگاه کرده را بدهد.

مسعود معمایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد جلسه روز گذشته هیأت مدیره این باشگاه با سیروس محجوب گفت: در جلسه روز گذشته محجوب تیم ملوان را تحویل مسئولان داد و گفت به دلیل آنکه میزان بدهی باشگاه زیاد است دیگر در ملوان کارش را ادامه نخواهد داد. زیرا مبلغ بدهی ۳ میلیارد تومان که به محجوب اعلام شده بود اکنون در حدود ۹ تا ۱۰ میلیارد تومان شده است.

وی ادامه داد: زمانی که میزان بدهی ها با قرار قبلی مطابقت نداشته به همین دلیل محجوب هم از ادامه کارش انصراف داد. به محجوب گفته بودند ۳ میلیارد تومان ملوان بدهکار است. حتی شهردار انزلی هم این مسئله را تأیید کرد و در نهایت توافق شد که ۱.۵ میلیارد از این بدهی ها را محجوب بدهد که در نهایت با رایزنی محجوب قبول کرد که یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از بدهی ها را پرداخت کند.

مدیرعامل ملوان در ادامه گفت وگویش با فارس عنوان کرد: محجوب حدود سه ماه است که باشگاه را تحویل گرفته است و در ۳۳ روز اول ۶۰ درصد از تعهدات مالی خود را اجرایی کرد. او برای تأسیس موزه باشگاه سرمایه گذاری کرد، با یک باشگاه انگلیسی قراردادی امضا کرد تا آن باشگاه مدرسه فوتبالی در انزلی و آکادمی فوتبال انزلی تأسیس کند، ۱۷۰ میلیون تومان هم به پول ما برای عقد آن قرارداد پرداخت کرد. این کارها نشان می دهد که محجوب برای ماندن در ملوان انگیزه داشت. اینکه برخی ها می گویند چرا محجوب به ملوان آمد که حالا برود درست نیست چون او با کمال میل آمد اما وقتی میزان بدهی ها بیش از سه برابر اعلام شده بود او دیگر ترجیح داد که نماند. با این حال پاداش بانوان ملوان را که در جام حذفی قهرمان شدند پرداخت کرد که اینها خود نشان از دلسوزی او برای ملوان می دهد.

معمایی درباره جلسه ای که امروز با سه بازیکن ملوان داشت، گفت: مازیار زارع، جلال رافخایی و سعید یوسف زاده به باشگاه آمدند و در مورد وضعیت پرداخت ها صحبت کردند. آنها ایراد می گرفتند که چرا تعهدات مالی بازیکنان اجرایی نمی شود. فردا هم قرار است من سر تمرین بروم و با بازیکنان صحبت کنم. من قبول دارم که ما مقصریم که مطالبات بازیکنان پرداخت نشده است. اما باید این مشکل را حل کنیم.

مدیرعامل ملوان با درخواست از فدراسیون فوتبال عنوان کرد: از فدراسیون می خواهم که نظارت مالی بیشتری بر باشگاه ها داشته باشد زیرا اکنون شاهدیم که باشگاهی مثل ملوان که گفته می شد ۳ میلیارد تومان بدهکار است در حدود ۱۰ میلیارد بدهی دارد. باشگاه ها باید سوددهی داشته باشند این اتفاق در همه دنیا رخ می دهد و حتی منچستر یونایتد به خاطر آنکه چند درصد از میزان اعلام شده کمتر درآمدزایی داشت می خواستند جریمه اش کنند.

وی در مورد اینکه سرنوشت ملوان بعد از جدایی محجوب چه خواهد شد، گفت: محجوب در ۳۳ روز ۶۰ درصد از تعهدات مالی اش را انجام داد. اکنون هم باید مالک جدید بیاید و پول های محجوب را هم بدهد و بعد باشگاه منتقل شود. من هم می خواستم با محجوب بروم اما ایشان و مسئولان شهر از من خواستند که در ملوان بمانم تا تکلیف باشگاه مشخص شود.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار