|
|
کدخبر: ۱۴۵۷۱۱

قطری ها دیوانه هستند

خبرگزاری تسنیم: کانتونا ۴۷ ساله با تمجید از ستاره خط حمله آتزوری او را الگویی برای تمام ایتالیا توصیف کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، ماریو بالوتلی، مهاجم سیه چرده تیم ملی ایتالیا که از خانواده ای غنایی در پالرمو متولد شده است در سن ۳ سالگی به پرورشگاه سپرده شد. بالوتلی پس از مدتی حضور در پرورشگاه توسط یک زوج ایتالیایی به فرزندخواندگی پذیرفته و توسط آنها بزرگ شد. با وجود اینکه بالوتلی در طول دوران حرفه ای اش همواره مورد بی مهری نژادپرستان قرار گرفته است ولی او در نهایت خود را به عنوان ستاره ای در فوتبال ایتالیا مطرح کرد.

اریک کانتونا، اسطوره فوتبال منچستریونایتد و تیم ملی فرانسه با تمجید از مهاجم میلان گفت: بالوتلی بازیکن فوق العاده ای است. شما می توانید استعداد او را در گل هایی که به ثمر می رساند، ببینید. به نظرم ماریو از قدرت روانی بالایی هم برخوردار است که می تواند چنین فشار رسانه ای را تحمل کند. بالوتلی الگویی برای کشوری است که در حال حاضر با مهاجرت مقابله می کند. تمامی این چیزهاست که او را خاص می کند.

ستاره پیشین سرخپوشان منچستر با اشاره به مسئله بحثبرانگیز دستمزد فوتبالیست ها از جمله رقم پرداختی پاری سن ژرمن به بازیکن سطح بالایی همچون زلاتان ابراهیموویچ اظهار داشت: این قطری ها دیوانه هستند که چنین رقم ‎هایی را پرداخت می کنند. دولت فرانسه باید فرش قرمز زیر پای آنها را جمع کند و مالیات ۷۵ درصدی پرداخت کنند. بحران اقتصادی تقصیر بازیکنان نیست بلکه نتیجه سیاست های نادرست است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار