|
|
کدخبر: ۱۴۵۷۲۶

بچه ها مراقب باشند، حاشیه سازان دست به کار شده اند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اجازه علی دایی و برای استقبال از خانواده ام که از مکه مکرمه آمده بودند به تهران آمدم.

محمد نوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، ابتدا در خصوص اردوی مازندران اظهار داشت: خوشبختانه اردوی خوبی را با توجه به تدابیر کادر فنی در مازندران برگزار کردیم و در کل دو بازی دوستانه نتیجه اش این بود به آمادگی خوبی برای مقابله با داماش برسیم.

وی افزود: ما در دو بازی تدارکاتی به نظر خوب ظاهر شدیم البته بازی اول آسان تر نسبت به بازی دوم بود اما در کل ما به دنبال تمرین و آشنایی با آب و هوایی مانند داماش بودیم تا بتوانیم با شرایط رشت آشناتر شویم. ما هرگز در دو بازی دوستانه به دنبال برد و باخت و این حرف ها نبودیم و به نظرم محک خوبی برای بازی با داماش خوردیم.

وی در پاسخ سوالی که چرا در بازی نساجی غایب بودی گفت: ابتدا باید به بازیکنان پرسپولیس بگویم مراقب باشند چون متاسفانه حاشیه سازان دست به کار شدند تا پرسپولیس را به حاشیه ببرند و به نظرم برای رسیدن به هدفشان دست به هر کاری خواهند زد، پس همه باید مراقب باشیم.

هافبک پرسپولیس تاکید کرد: من با توجه به اینکه خانواده ام قرار بود از سفر مکه مکرمه به تهران بازگردند با هماهنگی علی دایی که از روز اول اردو به ایشان گفتم که من باید پنجشنبه به تهران بازگردم و خدا رو شکر ایشان هم موافقت کرد به تهران آمدم تا کار خانواده ام را انجام بدهم و زن و بچه ام دچار مشکل نشوند.

نوری ادامه داد: دایی از اول هفته به من اجازه داده بود و مشکل خاصی در این باره نبود. البته از بچه ها شنیدم که بازی خوبی را انجام داده ایم و در کل بازی سنگین بود اما در این بازی نتیجه اصلا برای ما مهم نبود چون ما به دنبال رسیدن به آمادگی برای بازی با داماش بودیم که امیدوارم آقای دایی به اهدافش از این اردو و بازی ها رسیده باشد.

وی در خصوص مشکلات تیم فوتبال پرسپولیس که موجب نارضایتی بازیکنان شده نیز گفت: من فقط باید بگویم امیدوارم که این مشکلات حل شود. ما در این سه بازی فقط تمرکزمان به روی نتیجه است تا ان شاءالله قهرمان شویم. ما موضع خود را قبلا اعلام کرده ایم و فقط امیدوارم وزارت ورزش بیشتر به فکر پرسپولیس باشد. دیگر بقیه چیزها دست مدیریت و کادر فنی است.

وی افزود: ما بازیکنان همه همدل و هم قسم هستیم تا ان شاءالله قهرمانی را کسب کنیم. هدف ما همین است ولی کارمان خیلی سخت است. متاسفانه در این شرایط هم همه می خواهند پرسپولیس را با اخبار کذب به حاشیه ببرند که من امیدوارم مسئولان باشگاه با این شیطنت ها برخورد کند. ما باید در این شرایط خیلی باهوش تر باشیم تا خدا نکرده این شایعات لطمه ای به تیم نزند چون اگر بتوانیم این حواشی ها را پشت سر بگذاریم راحت می توانیم به هدفمان برسیم.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار