|
|
کدخبر: ۱۴۵۷۵۳

نباید ناامید باشیم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است پیروزی احتمالی این تیم مقابل الجزیره امارات می تواند وضعیت آبی پوشان را بهبود ببخشد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، مهرداد اولادی پس از پایان تمرین امروز(شنبه) استقلال در مورد بازی روز سه شنبه این تیم و الجزیره امارات گفت: بازی با الجزیره اصلاً آسان نیست. ما بازی قبلی خود را باخته ایم و برای جبران به میدان می رویم. بازیکنان استقلال برای این بازی انگیزه زیادی دارند و خوب هم تمرین کرده اند تا ۳ امتیاز را به دست بیاورند. ما نباید ناامید باشیم، چون ۱۲ امتیاز دیگر باقی مانده است.

وی ادامه داد: فوتبال است و هزار اتفاق و به خاطر همین باید تلاش خود را انجام دهیم. ما می دانیم مردم ناراحت هستند اما هواداران بدانند ۴ بازی دیگر باقی مانده که می توانیم با نتیجه گیری در آنها به دور بعد صعود کنیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص برگزاری بازی این تیم با الجزیره در شب چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: نمی دانم باید چه بگویم. خارجی ها که چهارشنبه سوری ندارند و قطعاً AFC هم از این قضیه اطلاع نداشته است. هر تصمیمی که مسئولان بگیرند ما تابع آن هستیم. متاسفانه در این مقطع فشار زیادی روی ماست اما با یک برد همه چیز درست می شود.

اولادی در پایان درباره اینکه چرا برخی از بازیکنان استقلال با خبرنگاران مصاحبه نمی کنند، تصریح کرد: آنها خودشان تشخیص می دهند مصاحبه نکنند من هم به احترام شما ایستادم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار