|
|
کدخبر: ۱۴۵۷۵۸

خبرگزاری تسنیم: اسطوره تیم فوتبال منچستریونایتد دستگیری اش توسط پلیس لندن را کم اهمیت جلو داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، اریک کانتونا، مهاجم پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد ضمن اعتراف به درگیری با یک پاپاراتزی، تاکید کرد بابت این درگیری فیزیکی دستگیر نشده است.

روز گذشته(جمعه) اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه کانتونای ۴۷ ساله در شمال شهر لندن با یک پاپاراتزای که قصد داشته از او عکس بگیرد درگیر شده و این عکاس را مورد ضرب و شتم قرار داده است. کانتونا این خبر را تایید و در عین حال تاکید کرد که این درگیری در آن حدی که رسانه های جلوه داده اند، بزرگ نبوده است.

کانتونا با اعتراف به اینکه از سوی پلیس لندن به وی هشدار داده شده است، گفت: درگیری ما در حدی نبود که به خاطر آن کسی دستگیر شود.

وی که پس از این درگیری به کشورش بازگشت، افزود: بله من با یک پاپاراتزی درگیر شدم، کسی که به نظر من بیش از حد فضول بود. من ۳ یا ۴ ساعت در اداره پلیس بودم و پس از آن طبق برنامه به پاریس برگشتم. اگر آن اتفاق حادثه خشونت آمیزی بود، مطمئناً پلیس مرا تنها ۳ یا ۴ ساعت نگه نمی داشت. اتفاقی که رخ داد کوچک و کم اهمیت تر از چیزی بود که بخواهد توجه کسی را جلب کند و به همین دلیل رسانه ها مجبور شدند آن را بزرگ جلو دهند، هرچند من به این چیزها عادت دارم.

اریک کانتونا که در سال ۱۹۹۷ کفش هایش را آویزان کرد در تیم منچستریونایتد ۴ سال و نیم پرافتخار را سپری کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار