|
|
کدخبر: ۱۴۵۸۷۵

۳ مرحله اردوی ارزیابی بازیکنان رده سنی امید برای تهیه شناسنامه جهت حضور در تیم ملی فوتبال امید ایران روز گذشته به پایان رسید.

به گزارشخبرگزاری فارس، هومن افاضلی در ۳ اردوی مختلف از ۹۴ بازیکن تست گرفت تا با تهیه شناسنامه های مختلف از بازیکنان رده سنی امید سرمربی آینده تیم ملی امید فوتبال ایران بتواند نفرات مورد نظر را شناسایی کند.

این ۹۴ بازیکن در قالب ۳ اردوی مختلف که هر کدام حدود ۴ روز به طول می انجامید به کمپ تیم ملی می آمدند و با برگزاری تمرینات شرایط آمادگی آنها سنجیده می شد. از تمامی تمریناتی که این بازیکنان انجام می دادند فیلم گرفته شده تا پس از انتخاب سرمربی تیم امید این فیلم ها در اختیار او قرار بگیرد البته لیست بازیکنان تیم ملی امید ۱۴۰ نفر است که تنها ۹۴ بازیکن به این ۳ اردو دعوت شدند سایر بازیکنانی که در تیم های ملی و باشگاه های لیگ برتری شناخته شده بودند در این اردوها حاضر نشدند و بیشتر نفراتی که کمتر فرصت بازی پیدا کرده بودند با حضور در این اردوها توانایی های خود را به نمایش گذاشتند.

دوره سوم اردوی ارزیابی شرایط بازیکنان امید روز گذشته به پایان رسید و تا چند روز آینده پرونده کامل این ۹۴ بازیکن آماده می شود.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار