|
|
کدخبر: ۱۴۵۹۵۱

دو پیشکسوت وزنه برداری در بیمارستان بستری شدند

وزیر ورزش و جوانان به همراه رییس سابق دانشگاه تهران به عیادت آخرین بازمانده کاروان ایران درالمپیک ۱۹۴۸ لندن رفت.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، محمود گودرزی با حضور بر بالین میررسول رئیسی، قهرمان و پیشکسوت وزنه برداری ایران در بیمارستان نیکان تهران، در جریان مراحل درمانی او قرار گرفت.

رئیسی به همراه تیم وزنه برداری در اولین حضور ایران در بازی های المپیک ۱۹۴۸ لندن در وزن ۸۲ کیلوگرم به روی تخته رفت.

وزیر ورزش و جوانان با یادآوری خاطرات قهرمانی و مدال های ارزشمند رئیسی گفت: تکریم بزرگان ورزش ایران را وظیفه خودم می دانم و امیدوارم رئیسی به زودی بهبودی خود را به دست آورند و جامعه ورزش و خصوصا وزنه برداری از تجارب وی بهره مند شود.

میررسول رئیسی پیشکسوت وزنه برداری کشور و تنها بازمانده کاروان ورزش ایران در رقابت های المپیک ۱۹۴۸ لندن، به دلیل ناراحتی جسمانی در بیمارستان نیکان تهران بستری شد.

رئیسی که طی سال های گذشته دو بار از ناحیه قلب تحت عمل جراحی قرار گرفته، این بار به دلیل مشکلات قلبی و ناراحتی ریوی در بیمارستان بستری شده است.

همچنین مصطفی حکمت پور، پیشکسوت وزنه برداری ایران و رئیس کمیته آموزش و تحقیقات فدراسیون وزنه برداری، به دلیل سانحه رانندگی به بیمارستان دی تهران منتقل شد تا تحت عمل جراحی قرار بگیرد. حمکت پور از نایحه سر، کتف و پای راست دچار شکستگی شده، اما متاسفانه خودرویی که در خیابان شریعتی با او برخورد کرده متواری شده است. برای هر دو پیشکسوت عزیز آرزوی بهبودی داریم و امیدواریم هرچه زودتر سلامتی خود را باز یابند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار