|
|
کدخبر: ۱۴۵۹۹۹

با پیگیری های پروین منتظر جواب وزارت هستیم

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس حق دارند چون اوج درک و شعورشان را با غیرت و جسارت نشان دادند.

محمدصادق اکبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص مشکلات مالی پرسپولیس و اعتراض بازیکنان اظهار داشت: نامه ای به وزارت ورزش زدیم و منتظر هستیم تا با پیگیری های آقای پروین ببینیم چه اتفاقی می افتد اما امیدوارم هر چه سریعتر وزیر محترم ورزش که همیشه نسبت به تیم های پرطرفدار بسیار خردمندانه تصمیم گیری کرده تکلیف این نامه و پیگیری ها را روشن کند تا ما هم شرمنده بازیکنان نشویم.

وی افزود: قبول دارم که وزیر با فدراسیون های زیاد و استان های زیادی طرف است و شاید به همین دلیل کمی دیرتر دستور نامه ما را داده اما قرارداد پروین با اسپانسر مربوطه با توجه به استعلامی که از سازمان خصوصی سازی گرفته شده بود با نظر هیأت مدیره انجام شده و انشاء الله با تأیید وزارت هر چه زودتر بتوانیم از مشکلات را حل کنیم.

اکبری در پاسخ به سؤالی که آیا مصاحبه های بازیکنان پرسپولیس در این شرایط آیا مناسب است یا خیر، گفت: بازیکنان حق دارند چون با توجه به قراردادشان برای آینده خود برنامه ریزی کرده اند. پروین خودش فوتبال بازی کرده و درد فوتبالیست ها را می داند و اینطور نیست که ما هم بی تفاوت باشیم. ما پیگیریم و انشاء الله به زودی این مشکل حل می شود.

وی افزود: اما باید قبول کنیم که بازیکنان ما اوج درک و شعورشان را نشان دادند، آنها در سخت ترین شرایط به خاطر هواداران تمرین کردند، اردو رفتند و برای موفقیت پرسپولیس با تمام وجود تلاش کردند. شاید این حرف من کمی آنها را ناراحت کند اما از آنها می خواهم کمی به ما فرصت دهند و صبور باشند چون همه در حال تلاشیم تا این مشکلات را برطرف کنیم.

اکبری خاطر نشان کرد: در حالی که دایی با قدرت کار خود را مدیریت می کند و انجام می دهد و پروین هم به دنبال این است تا منابع مالی تامین شود هر روز دم از مشکل دایی و پروین می زنند اما ما هیچ مشکلی احساس نمی کنیم چون همه چیز را می بینیم.

اکبری ادامه داد: پروین و دایی برای موفقیت پرسپولیس با هم تلاش می کنند که خاری در چشم دشمنان است و برخی دوستان که این موفقیت و موقعیت را نتوانند ببینند به برخی مسائل دامن می زنند. پروین و دایی هر کدام در حال انجام مأموریت خود هستند و باید از دایی بابت مدیریتش با وجود سختی های زیاد تقدیر کرد. همچنین از پروین که مشخص است تلاش خود را انجام می دهد ممنونم و انشاء الله با مجوز وزارت ورزش از این روزهای سخت عبور خواهیم کرد. ما معتقدیم همیشه وزارت ورزش نگاه ویژه ای به تیم های پرطرفدار مانند استقلال و پرسپولیس داشته و انشاء الله این بار هم این اتفاق خواهد افتاد.

وی با تبریک پیروزی تیم ملی کشتی کشورمان مقابل ارمنستان، ترکیه و آمریکا گفت: از طرف خودم و باشگاه پرسپولیس این برد غرور آفرین را در روزهای پایانی سال ۱۳۹۲ به تمام مردم ایران و مخصوصا کشتی گیران عزیزمان که میزبان را در خانه خود خاک کردند تبریک می گویم و امیدوارم با کسب مقام قهرمانی مسابقات جام جهانی باز هم کشتی ما نشان دهد که قدرت بلامنازع جهان است.

اکبری در پایان درباره ۳ بازی پرسپولیس نیز گفت: ما باید فشار را از روی بازیکنان و کادر فنی کم کنیم اما من مطمئنم در ۳ بازی آینده همانطور که خود بچه ها گفتند مثل همیشه با غیرت و جسارت به عشق پرسپولیس و بدون چشمداشتی بازی می کنند تا انشاء الله به حق خود برسند. ما هم مطمئن باشید دست روی دست نمی گذاریم و پیگیر موضوعات هستیم تا انشاء الله هر چه سریعتر با پیگیری های آقای پروین مشکلات حل شود.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار