|
|
کدخبر: ۱۴۶۱۰۷

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی سپک تاکرای کشورمان در مجموع چهار دوره رقابت های لیگ جهانی در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ در مکان هفتم جهان ایستاد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از فدراسیون انجمن های ورزشی، فدراسیون جهانی سپک تاکرا با در نظر گرفتن مجموع ۴ دوره لیگ جهانی رده بندی تیم های جهان را اعلام کرد که بر این اساس تیم ملی سپک تاکرای ایران در میان ۱۳ تیم برتر دنیا در ردیف هفتم قرار گرفت و به این افتخار بزرگ دست یافت.

این در حالی است که تیم ایران بالاتر از تیم های مطرح و صاحب نامی همچون اندونزی، چین و کره جنوبی که دارنده مدال و عنوان در بازیهای آسیایی هستند، قرار گرفت.

تیم ملی سپک تاکرا برای اولین بار در رقابت های لیگ جهانی شرکت کرد و در ۴ مرحله حضور خود در این مسابقات نتایج در خور توجهی کسب نمود.

رده بندی نهایی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی سپک تاکرا به شرح زیر است:
۱ - تایلند ۲ - مالزی ۳ - ژاپن ۴ - هند ۵ - سنگاپور ۶ - برونئی ۷ - ایران ۸ - اندونزی ۹ - آمریکا ۱۰ - کره جنوبی ۱۱ - آلمان ۱۲ - چین ۱۳ - فرانسه

گفتنی است مرحله اول رقابت های لیگ جهانی در هند، مرحله دوم در تایلند و مرحله سوم و چهارم در مالزی برگزار شد و در مجموع ۴ مرحله مذکور تیم ملی سپک تاکرای ایران در مکان هفتم دنیا ایستاد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار