|
|
کدخبر: ۱۴۶۱۶۳

همه تیم ها مشکل مالی دارند ولی نمی خواهم در موردش صحبت کنم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: هیچکدام از بازیکنان تیم استقلال شایسته لقب بی غیرت نبودند و امیدوارم روز سه شنبه هواداران شرایط ما را درک کنند.

هاشم بیگ زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص شرایط این روزهای استقلال پیش از بازی با الجزیره امارات، مشکلات مالی آبی پوشان و شرایط بدنی خودش صحبت هایی کرد که در زیر می خوانید.

فارس: بعد از باخت استقلال به الریان به نظر می رسد که کارتان سخت تر شده است.

مشکل خاصی وجود ندارد و فکر می کنم با وضعیتی که داریم اگر یک برد در بازی پیش رو به دست بیاوریم همه چیز رو به راه خواهد شد.

فارس: مشکل مصدومیت خودت به صورت کامل برطرف شده؟

خودم وضعیت خوبی دارم و همانطور که مقابل الریان بازی کردم می توانم برابر الجزیره هم به میدان بروم و خوشبختانه خوب شدم و امیدوارم بتوانم به تیمم کمک کنم تا برد خوبی را روز سه شنبه کسب کنیم.

فارس: از الجزیره چقدر شناخت دارید؟

الجزیره در چند سال اخیر همواره در گروه ما بوده و ما با این تیم چند بار بازی کردیم. آنها تیم خوبی دارند که از حضور بازیکنان قدرتمندی هم سود می برند و تا اینجا هم خوب نتیجه گرفته اما امیدوارم هواداران استقلال شرایط ما را درک کنند و با حمایت آنها بتوانیم با تلاش بیشتر این تیم را شکست دهیم.

فارس: الجزیره در حال حاضر با ۶ امتیاز از دو بازی در حال حاضر صدرنشین گروه شماست، این تیم برد خوبی هم مقابل الشباب در عربستان به دست آورده و فکر می کنید با این شرایط چقدر احتمال دارد که بتوانید این تیم را ببرید؟

ما می دانیم که کار سختی در پیش داریم و در چنین بازی های سختی باید تلاشمان را دو برابر کنیم تا در خانه خودمان به موفقیت برسیم. امیدوارم که در حالی که میزبان هستیم الجزیره را ببریم.

فارس: فکر می کنید بدشانسی استقلال در دو بازی اولش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره تمام می شود؟

واقعا ما در این دو بازی بدشانس بودیم یا توپ هایمان داخل گل نرفت و یا داور برایمان پنالتی نگرفت و در بازی با الریان هم دیدید که در حالی که آنها هیچ موقعیتی نداشتند ما به الریان باختیم و امیدوارم روز سه شنبه با کمک هوادارانمان از پس الجزیره قدرتمند بربیاییم.

فارس: صحبت از هوادارانتان کردی، آنها در بازی با الشباب بازیکنان استقلال را بی تعصب و بی غیرت خواندند، فکر می کنی این برخورد با بازیکنان استقلال صحیح بود؟

من فکر می کنم هیچ کدام از بازیکنان استقلال شایسته این حرف ها نیستند و هواداران فقط باید از تیم حمایت کنند و ما هم انتظار داریم که آنها از ما حمایت کنند نه اینکه علیه ما شعار بدهند به هر حال گاهی پیش می آید که در فوتبال باخت به وجود بیاید. ما سال گذشته در جمع ۴ تیم برتر آسیا بودیم اما امسال با بدشانسی مواجه شدیم که امیدوارم با یک برد همه چیز درست شود.

فارس: استقلال می تواند از گروه A لیگ قهرمانان آسیا صعود کند؟

ما با تیم های دیگر اختلاف زیادی نداریم و اگر الجزیره را ببریم ۳ امتیازی می شویم و شرایط خیلی پیچیده نخواهد شد و فکر می کنم همه چیز دست خودمان است.

فارس: مشکلات مالی استقلال در آستانه بازی با الجزیره و در انتهای سال ۹۲ بالاخره برطرف شد؟

مشکلات مالی که شامل حال همه تیم هاست و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم ولی دوست ندارم در حال حاضر درباره آن حرف بزنم چرا که تمام تمرکزم به بازی با الجزیره است.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار