|
|
کدخبر: ۱۴۶۲۰۴

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آبی پوشان شهر منچستر پس از پیروزی خارج از خانه تیمش برابر هال سیتی گفت: این پیروزی واکنش خوبی به ناکامی های هفته اخیر بود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچسترسیتی با کسب پیروزی ۲ بر یک در خانه هال سیتی در هفته سی ام لیگ برتر تا حدودی ناکامی های هفته تلخی را که در آن با قبول شکست برابر ویگان از جام حذفی و با قبول باخت برابر بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد، جبران کرد.

شاگردان مانوئل پیگرینی در شرایطی موفق شدند فاصله خود را با چلسی صدرنشین به ۶ امتیاز کاهش دهند(آن هم با ۳ بازی کمتر) که از دقیقه ۱۰ آن با اخراج کاپیتان مدافع بلژیکی شان، وینسنت کومپانی ۱۰ نفره به کار خود ادامه دادند.

سرمربی شیلیایی من سیتی در پایان بازی به تمجید از کار باارزش مردانش پرداخت و گفت: این پیروزی واکنشی بسیار خوب به همه اتفاقات تلخی بود که در هفته گذشته رخ داد. ما در جام حذفی به ویگان باختیم و پس از آن هم مغلوب بارسلونا شدیم و به همین دلیل مجبور بودیم این بازی را ببریم اما انجام این کار با یک بازیکن کمتر بسیار سخت بود. سیتی بازی خوبی ارائه کرد، چون چه با توپ چه بی توپ روی کارهای دفاعی تمرکز داشت و با یک اخراجی ۳ موقعیت مسلم گلزنی داشت. این پیروزی واکنشی بسیار حرفه ای از سوی بازیکنانم بود.

همچون ۲ بازی رفت و برگشت برابر بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی ۱۰ نفره به کار خود پایان داد و این بار نوبت کاپیتان تیم بود که با کارت قرمز داور روبه رو شود.

مانوئل پیگرینی که چندی پیش به خاطر انتقاد تندش از داور بازی بارسلونا ۲ جلسه محروم شده بود این بار با رویکردی محتاطانه تر درباره عملکرد داور نظر داد و تصریح کرد: نمی خواهم درباره داور حرف بزنم. ما بازی را بردیم و بسیار خوب کار کردیم. متاسفانه از آخرین بازی مان در لیگ برتر ۳ هفته گذشته بود و دیگر تیم ها با بردن بازی هایش از نظر کسب امتیاز پیش افتاده اند البته ما هم ۳ بازی معوقه داریم. به همین دلیل گرفتن ۳ امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار