|
|
کدخبر: ۱۴۶۲۴۷

غلامپور در گفت وگو با فارس:

مربی دروازه بانان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتقادات مغرضانه از رحمتی تخریب کننده است.

بهزاد غلامپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص اردوی پرسپولیس در استان مازندران گفت: اردوی خوبی را در مازندران پشت سر گذاشتیم و برای بازی مقابل داماش در فرودین ماه در رشت که در چمن مصنوعی برگزار می شود، آماده می شویم به طوری که تمرینات مان را در مازندران هم بر روی چمن مصنوعی انجام دادیم تا بازیکنان برای بازی در چمن مصنوعی رشت آماده شوند.

وی ادامه داد: در اردوی مازندران کادر فنی به صد درصد خواسته هایش رسید و چیزی که می خواستیم انجام شد. ما صبح و بعدازظهر تمرینات خوبی را برگزار می کردیم و دو بازی دوستانه مناسب هم انجام دادیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد باخت این تیم در بازی مقابل نساجی قائم شهر افزود: به هر حال تیم های لیگ یکی با انگیزه زیادی مقابل ما حاضر می شوند و در این بازی هم توپ های ما وارد دروازه این تیم نشد اما روی یک شوت گل خوردیم با این همه ما به خواسته های تاکیتکی مان در این بازی رسیدیم.

غلامپور در ادامه در مورد هجمه های زیادی که این روزها علیه مهدی رحمتی به راه افتاده اظهار داشت: زمانی که مهدی رحمتی از تیم ملی رفت باید کی روش با این مسئله منطقی تر برخورد می کرد چرا که بازیکنان در لحظه امکان دارد تصمیماتی بگیرند اما بزرگترهای فوتبال باید شرایطی را فراهم کنند که بازیکنانی که برای فوتبال ملی زحمت کشیده اند کارشان بی اجر نماند رحمتی برای استقلال و تیم ملی زحمات زیادی کشید که نباید آنها را فراموش کرد و به نظرم سرمربی تیم ملی باید به دنبال راهکاری باشد که او به تیم ملی برگردد و رقابت سالمی میان دروازه بانان شکل بگیرد چون با این کار هم رحمتی و هم تیم ملی ضرر کرده است باید به فکر مردم بود چرا که قرار است ما مقابل تیم های قدرتمندی بازی کنیم و باید شرایط خوبی فراهم شود.

مربی دروازه بانان تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: به نظرم انتقادات مطرح شده علیه رحمتی غیر منصفانه است چرا که نقدهای فنی نمی شود و به نظر این انتقادها تخریب کننده است ما نباید رحمتی را از دست بدهیم و اگر به دنبال تخریب کردن او باشیم فقط ضرر می کنیم.

غلامپور در پایان گفت: زمانی که ما در کادر فنی تیم ملی بودیم در امارات و عربستان رحمتی حتی به خاطر اسم ائمه اطهار(ع) که روی پیراهنش بود از پلیس آنجا باتوم خورد و باید بدانیم که او انسان معتقدی است و نباید با او اینطور برخورد شود.

به گزارش فارس، پس از اینکه استقلال مقابل الریان با شکست روبرو شد سایت یاهو علیه رحمتی گزارشی را روی خروجی خود قرار داد و فیلم اشتباه رحمتی را هم در این گزارش الصاق کرده بود اما امروز سایت یاهو عربی تیتر مطلب خود را تغییر داده است.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار