|
|
کدخبر: ۱۴۶۳۷۵

هفته بیست و هشتم سری A ایتالیا

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال آتالانتا در دیداری خانگی موفق شد سامپدوریا را از پیش رو بردارد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در ادامه هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال سری A باشگاه های ایتالیا بعدازظهر امروز(یک شنبه) تیم فوتبال آتالانتا در خانه خود پذیرای سامپدوریا بود که این بازی در نهایت با برتری ۳ بر صفر آبی و مشکی پوشان میزبان خاتمه یافت.

برای آتالانتا در این بازی کارلوس کارمونا(۳۶)، جاکومو بوناونتورا(۴۲) و ژرمان دنیس(۵۶) گلزنی کردند تا شاگردان استفانو کولانتونو ۳۷ امتیازی شوند و به رده نهم جدول سری A صعود کنند. سامپدوریا هم با شکست مقابل آتالانتا ۳۴ امتیازی باقی ماند و در مکان سیزدهم جدول ایستاد.

در ادامه این رقابت ها از ساعت ۱۷:۳۰ امروز دیدارهای همزمانی به شرح زیر برگزار می شود:

میلان - پارما
کالیاری - لاتزیو
لیورنو - بولونیا
ساسولو - کاتانیا

امشب همچنین ۲ دیدار برگزار می شود که در نخستین بازی فیورنتینا در خانه اش از کیه وو ورنا پذیرایی می کند و در دومین دیدار جنوا میزبان یوونتوس صدرنشین است.

پرونده هفته بیست و هشتم سری A ایتالیا فردا شب(دوشنبه) با انجام ۲ دیدار بسته می شود که در بازی اول تورینو در دیداری خانگی به مصاف ناپولی می رود و در آخرین بازی هفته رم و اودینزه در ورزشگاه المپیکو رم با هم روبرو خواهند شد.

در حال حاضر در جدول رده بندی این رقابت ها یوونتوس با ۷۲ امتیاز صدرنشین است و تیم های رم و ناپولی به ترتیب با ۵۸ و ۵۵ امتیاز در مکان های دوم و سوم ایستاده اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار