|
|
کدخبر: ۱۴۶۴

تیم ملی بسکبتال ایران بازی ششم خود در رقابت‌های جام ویلیام جونز را مقابل تیم منتخب آمریکا با برتری به پایان رساند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، تیم ایران در ششمین بازی خود در سی و پنجمین دوره مسابقات ویلیام جونز که در تایوان در حال برگزاری است به مصاف نماینده آمریکا رفت که در پایان توانست به برتری ۸۶ بر ۶۲ دست پیدا کند.

ملی پوشان کشورمان کوارتر اول این مسابقه را طوفانی شروع کردند و با سوت شروع بازی کاملا بر بازی مسلط شده و با کار تیمی خوب در دفاع و حمله موفق شدند با ۱۵ اختلاف امتیاز این کوارتر را با نتیجه ۲۶-۱۱ به سود خود به پایان برسانند.

در کوارتر دوم بازی، دو تیم بازی نزدیک و پایاپای را به نمایش گذاشتند و هیچ یک از دو تیم نتوانستند برتری محسوسی نسبت به یکدیگر داشته باشند. تیم ایران که ۱۵ امتیاز از حریف خود پیش بود سعی کرد در این کوارتر بیشتر به اداره بازی بپردازد و اجازه پیشروی بیشتر را به حریف ندهد و در این امر نیز بسیار موفق عمل کرد و با وجود ثبت نتیجه ۱۵-۱۵ در کوارتر دوم بازی تیم ایران در نیمه اول با اختلاف امتیازی خوبی نسبت به تیم آمریکا به رختکن رفت. حامد حدادی و حامد آفاق با کسب ۱۲ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکنان نیمه اول بودند.

نیمه دوم بازی هم با برتری تیم ایران دنبال شد بازیکنان تیم ایران در تایم سوم بازی هم از حریف خود سر بودند و با کنترل درست بازی نه تنها اجازه ندادند تا تیم آمریکا فاصله امتیازی خود را کمتر کند بلکه ۱۸ امتیاز از حریف خود پیش افتادند و با برتری ۲۲-۲۵ کوارتر سوم را نیز با پیروزی به پایان بردند.

تیم ملی ایران در کوارتر پایانی بازی توپ میدان را به طور کامل در اختیار گرفت و موفق شد با نتیجه۸۶-۶۲ پیروزی مقتدرانه مقابل امریکا داشته باشد و به صدرنشینی خود در روز هشتم مسابقات ویلیام جونز ادامه دهد.

حامد حدادی با کسب۲۵ امتیاز و حامد آفاق با کسب ۱۷ امتیاز بهترین بازیکنان این میدان بودند. صمد نیکخواه بهرامی، حامد حسن زاده و امیر صدیقی در این بازی حضور نداشتند.

تیم ملی ایران برای تصاحب عنوان قهرمانی سی و پنجمین دوره مسابقات ویلیام جونز، تیم های چین تایپه A و لبنان را پیش رو دارد که ساعت ۱۵:۳۰ فردا(شنبه) به مصاف چین تایپه می رود و آخرین بازی خود را نیز ساعت ۱۱:۳۰ روز یکشنبه مقابل لبنان برگزار خواهد کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار